Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر همدان گفت: از صدا و سیما درخواست داریم با انعقاد تفاهم نامه‌ای مشترک با شورای اسلامی شهر همدان، از ظرفیت این نهاد برای اطلاع‌رسانی درباره پروژه‌های بزرگ شهرداری همدان به مردم استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، ابراهیم مولوی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: خوشبختانه امسال پوشش خبری مناسبی برای انعکاس برنامه‌های دهه اول محرم ازسوی صدا و سیمای مرکز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پخش زنده بخشی از مراسم عزدارای مردم همدان در میدان امامزاده عبدالله (ع) همدان توسط صدا وسیما افزود: این قبیل اقدامات اتفاقات خوبی هستند که در شهر رقم می‌خورند و امیدواریم در آینده نیز تکرار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تشریح نقش صدا و سیمای مرکز همدان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر ابراز کرد: صدا و سیما بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و همچنین بیان مطالبات و مشکلات مردم است .

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت این نهاد برای آموزش مسایل شهروندی بیان کرد: انتظار داریم برای ایجاد ارتباطات بیشتر بین شورا و این مرکز مجموعه صدا و سیما نماینده‌ای را به صورت ثابت به کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا معرفی کند تا ارتباط مستمری بین این دو نهاد شکل گیرد.

مولوی با اشاره به اینکه انتظار داریم صدا و سیمای مرکز همدان نسبت به انعکاس رویدادهای مهم همدان در حوزه شهری اهتمام بیشتری به خرج دهد گفت: چندی پیش همدان با وجود شهرهایی مانند مشهد و اصفهان به عنوان شهر سبز پایدار جهان اسلام انتخاب شد اما صدا و سیمای همدان این اتفاق را پوشش نداد.

وی با بیان اینکه لازم است از ظرفیت‌های مرکز صدا و سیمای همدان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز استفاده شود تاکید کرد: امسال سردار شهید سعید قهاری سعید به عنوان شهید شاخص سال استان انتخاب شده است که با توجه به جایگاه ایشان امیدواریم برنامه‌های مناسبی در این باره تولید شود.

رییس شورای اسلامی شهر همدان افزود: این مرکز برنامه‌ای درباره اقامه نمازهای جماعت در مساجد نیز تهیه و تولید می‌کند و انتظار داریم در کنار این موضوع به انعکاس امر اقامه نماز در پارک‌ها و بوستان‌های همدان نیز توجه شود.

وی اظهار داشت: از صدا و سیما درخواست داریم با انعقاد تفاهم نامه‌ای مشترک با شورای اسلامی شهر همدان، از ظرفیت این نهاد برای اطلاع‌رسانی درباره پروژه‌های بزرگ شهرداری همدان به مردم استفاده شود.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از روند ضبط این مناظره‌های تلویزیونی گفت: در راستای عدالت رسانه‌ای برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، فرصت یکسان و رایگان برای معرفی در رادیو و تلویزیون این مرکز فراهم شده است.
آقای پهلوانیان افزود: بر این اساس برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
آقای قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس هم در بازدید از روند ضبط مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی گفت: از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.
وی با بیان اینکه نامزد‌ها بر اساس قانون می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخاباتی برخوردار شوند، افزود: در استان فارس در دو بخش تبلیغات محیطی بیش از ۷۰ سالن اجتماعات برای سخنرانی، بیش از هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و بیش از ۳۵ هزار متر مربع مکان برای نصب پوستر و بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی