Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - تیم مناطق نفتخیز جنوب در هفته دوم رقابت های لیگ برتر وزنه برداری کشور برابر حریفان خود به میدان رفت.

به گزارش ایرنا رقابت های هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان باشگاههای کشور یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی در روزهای 12، 13 و 14 مهرماه در تالار وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم وزنه برداری مناطق نفتخیز جنوب در این رقابت ها با کسب 2 عنوان اولی، 3 مقام دومی، 2 مقام سومی و یک مقام چهارمی در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر وزنه برداری کشور قرار گرفت.
در دسته 56 کیلوگرم محسن نکیسایی در حرکت یک ضرب 98 کیلوگرم، حرکت دوضرب 120 کیلوگرم و مجموع 218 کیلوگرم به مقام اول رسید.
در دسته 62 کیلوگرم یعقوب پشوتنی در حرکت یک ضرب 118 کیلو گرم، حرکت دوضرب 146 کیلوگرم و مجموع 264 کیلوگرم به مقام اول دست یافت.
در دسته 85 کیلوگرم علی مکوندی در حرکت یک ضرب 152 کیلوگرم، حرکت 2 ضرب 197 کیلوگرم و مجموع 349 کیلوگرم به مقام دوم رسید.
در دسته 94 کیلوگرم سید ایوب موسوی در حرکت یک ضرب 170 کیلوگرم، حرکت 2 ضرب 210 کیلوگرم و مجموع 380 کیلوگرم به مقام دوم رسید.
در دسته 94 کیلوگرم رحمان اورامه در حرکت یک ضرب 156 کیلوگرم، حرکت 2ضرب 200 کیلوگرم و مجموع 356 کیلوگرم به مقام سوم دست یافت.
در دسته 105 کیلوگرم سید جلال قریشی در حرکت یک ضرب 150 کیلوگرم، حرکت 2 ضرب 196 کیلوگرم و مجموع 346 کیلوگرم به مقام چهارم رسید.
در دسته 105+ کیلوگرم همایون تیموری در حرکت یک ضرب 195 کیلوگرم، حرکت 2 ضرب 235 کیلوگرم، مجموع 430 کیلوگرم به مقام دوم رسید.
در دسته 105+ کیلوگرم علی داوودی در حرکت یک ضرب 175 کیلوگرم، حرکت 2 ضرب 223 کیلوگرم و مجموع 398 کیلوگرم به مقام سوم رسید.
کاظمی نژاد، حزبه، رشیدی، مکوندی و بهاران کادر فنی تیم مناطق نفتخیز جنوب را در این رقابت ها تشکیل می دادند.
با توجه به نتایج بدست آمده تیم مناطق نفتخیز جنوب پس از بیمه رازی در مکان دوم جدول قرار دارد و تیم های رعد پدافند و نیروی زمینی در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفته اند.
6068
دریافت خبر :محمد شاکری ** انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بنابر اعلام توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک، 36 ورزشکار درقالب 12 رشته ورزشی در بازی های المپیک پاریس حضور خواهند داشت که سهمیه رشته وزنه برداری به یکتا جمالی و رامیرو مورا تعلق گرفته است.
یکتا و مورا در مسابقات اخیر وزنه برداری در پوکت تایلند موفق به ثبت رکوردهایی شدند که شانس آنها را برای کسب سهمیه و حضور المپیک تضمین کرد.

بنابراین گزارش، یکتا جمالی که اصالت ایرانی دارد و اکنون در آلمان ساکن است، 31 مارس امسال 20 ساله شد و در رقابتهای جام جهانی تایلند، با ثبت وزنه 100 یکضرب، 125 دوضرب و 225 مجموع در دسته 81 کیلوگرم، نوزدهم شد.
موار اما اصالتا کوبایی است و بریتانیا اقامت دارد. وی در دسته 102 کیلوگرم مردان با ثبت 162 یکضرب 197 دوضرب و 359 مجموع، هجدهم شد.

هر دو ورزشکار در یک لیست 74 نفره برای کسب سهمیه المپیک قرار داشتند. المپیک پاریس سومین تجربه حضور تیم پناهندگان است و ورزشکاران پناهجو در دو دوره قبلی در ریو 2016 و توکیو 2020 عملکرد قابل قبول و بعضا درخشانی ارایه کرده اند.

محمد جلود رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری نیز بعد از دریافت این خبر گفت: خیلی خوشحالم که دو وزنه بردار برای المپیک انتخاب شده اند. ما تیم پناهندگان را در سال 2023 تشکیل دادیم و انتخاب دو ورزشکار، نشان دهنده عملکرد موفق ما در این زمینه است و البته تلاش زیادی که رامیرو و یکتا انجام داده اند و شایسته کسب سهمیه هستند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903082

دیگر خبرها

  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • صعود مناطق نفت خیز جنوب به لیگ برتر گلبال کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور