Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری بین انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران و مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این تفاهمنامه با هدف توسعه فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی در سطح کشورهای اسلامی و بهره مندی از ظرفیت‌های مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی و همچنین بهره مندی از توانمندیهای کارگزاران گردشگری جمهوری اسلامی ایران در معرفی خدمات گردشگری حوزه سلامت تفاهم نامه همکاری فی مابین این دو مجموعه منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیین امضا این تفاهم نامه، توسعه فعالیت‌های بین المللی، بهره مندی از توان بالقوه کارگزاران حوزه گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی، تعریف فعالیتهای اجرایی در سایر کشورها با هدف معرفی ظرفیتهای ویژه جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت، بهره مندی از فضای تعاملی ایجاد شده در کنگره سالانه توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی و استفاده از تجربیات سایر کشورهای پیشرو در عرضه گردشگری سلامت مورد تاکید قرار گرفت.

پیرو این تفاهم‌نامه امکان بهره‌مندی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران از خدمات مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی میسر شده و طرفین به منظور نقش آفرینی جدی‌تر بخش‌های خصوصی در جذب گردشگران خارجی در حوزه‌های سلامت، گردشگری ورزشی و سایر حوزه‌های مرتبط با در نظر گرفتن استانداردهای مورد لزوم مراکز خدمات مسافرت هوایی پروژه های اجرایی تعریف خواهند کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان

طاهری زاده امروز در همایش روز روانشناس گفت: در حال حاضر ۸۲ مرکز مشاوره تحت نظر بهزیستی در استان آماده خدمت رسانی به تمام شهروندان گلستانی هستند و در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره این مراکز بهره‌مند شده اند.

طاهری زاده از تشکیل ۲۳۰ تیم محب برای حمایت‌های روانی اجتماعی در هنگام وقوع حوادث در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان