Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اعضای فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر مسعود سلطانی‌فر و معاونین این وزارتخانه دیدار و گفتگو کردند.

دکتر سلطانی‌فر بعد از این دیدار در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: تعامل بین دولت و مجلس همواره باعث یکسری سازندگی‌ها و و حل شدن مشکلات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باور ما بر این است که باید با مجموعه نمایندگان مجلس و همه فراکسیون‌ها ارتباط داشته باشیم و از نقطه نظرات آنها مطلع شویم. باید مسائل و مشکلات خود را با نمایندگان مطرح کنیم که آنها بتوانند در فرآیند تصویب قوانین به ویژه قانون بودجه سالیانه این مشکلات را لحاظ کنند.

وی در ادامه افزود: مجلس شورای اسلامی در سال گذشته در جریان تصویب برنامه ششم و بودجه سال 96 به وزارت ورزش کمک خیلی خوبی کرد و اکثر نمایندگان در فرآیند رأی اعتماد به اعضای دولت دوازدهم انصافا کار قابل توجهی انجام دادند و حمایت چشم‌گیری داشتند. حدود 11 یا 12 نفر از اعضای هیات دولت بیش از 220 رای آوردند و خوب این نشان می‌دهد که دید مثبت و ذهنیت خوبی برای همکاری با دولت در مجلس وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: هرچند که زمان زیادی از فعالیت ما در دولت دوازدهم سپری نشده ما فکر کردیم جدا از نشست‌هایی که در طول هفته با نمایندگان داریم و مباحثی که در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مختلف مطرح می‌شود ما بتوانیم نشست‌های فراکسیونی نیز داشته باشیم. این نشست‌ها دستاوردهای خیلی خوبی برای ما دارد. با حضور معاونین و مسئولین بخش‌های مختلف این نشست‌ها برگزار می‌شود و مسائل، مشکلات، دیدگاه‌ها و انتقادات نمایندگان مجلس را گوش می‌دهیم و به آنها پاسخ می‌دهیم. نیازها و خواسته‌هایی که فکر می‌کنیم برای هرچه بهتر انجام دادن وظایف قانونی‌مان لازم داریم به نمایندگان مجلس منعکس کردیم.

دکتر سلطانی‌فر ادامه داد: مباحثی که در این جلسه از سوی دو طرف مطرح شد ثبت و ضبط و پیگیری خواهد شد. مطمئنا برگزاری این نشست‌ها، تعاملات و همراهی‌ها باعث گره‌گشایی کار مردم خواهد شد و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و حل شدن مسائل و مشکلات ورزش شود. ما با همه فراکسیون‌ها، کمیسیون‌ها و مجامع استانی و تک‌تک نمایندگان ارتباط داشتیم و داریم و باور داریم که که این تعاملات در حل شدن مشکلات ورزش بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

خبرنگار: محمدرضا پشوتن

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون

خبرگزاری خبرآنلاین در گزارشی با عنوان «جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!» به بررسی رقابت ها بر سر کرسی ریاست مجلس دوازدهم پرداخته است. در بخشی از این گزارش وضعیت محمود نبویان از چهره های عضو جبهه پایداری به عنوان یکی از رقباء قالیباف در انتخابات ریاست مجلس آینده مورد بررسی قرار گرفته است.

اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف

محمود نبویان از چهره‌هایی که به تندرو بودن شهره است، در انتخابات اخیر توانست شگفتی‌آفرین باشد و نفر اول تهران شد. نبویان پس از ۴ سال بیرون نشستن از مجلس، سال ۹۸ دوباره به ساختمان هرمی شکل بهارستان رفت، این بار اما با رأی اول تهران ماجرا فرق کرده است. او که مشخصا زاویه تندی با محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس دارد، در انتخابات اخیر بالاتر از حمید رسایی و مجری سابق صداوسیما و قالیباف ایستاد.


این اتفاق انگار اعتماد به نفس نبویان را دو چندان کرده و گویا دورخیز بلندی کرده برای کسب ریاست مجلس دوازدهم. هرچند او در اظهاراتی پیش از سال جدید تلویحا این موضوع را رد کرده بود اما نشانه های تحرکات بود گویای نکاتی دیگر است.

خبرهایی که در رسانه‌ها آمده، حاکیست که نبویان تعدادی از منتخبان جدید را گرد هم آورده و برای آنها از «ضرورت وحدت نیروهای انقلاب اسلامی» سخن گفته است. در واقع اولین اقدامی که برای ناک‌اوت کردن قالیباف لازم بوده انجام شود، همان کاری است که نبویان به دنبال آن افتاده است؛ «تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی.»

در مجلس فعلی، فراکسیون اکثریتی با نامی مشابه به فراکسیون مد نظر نبویان و دوستانش در حال کار است که قالیباف‌ ریاست آن را بر عهده دارد.

به زبان ساده‌تر، اقدام نبویان برای تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی، در واقع اعلان جنگ با قالیباف است و تلاشی همه‌جانبه برای از بین بردن فراکسیون فعلی قالیباف و تشکیل فراکسیونی جدید و البته تقریبا با همان نام مجلس یازدهم.

گویا این بار نبویان عزم خود را جزم کرده تا ریاست فراکسیون را در دست بگیرد؛ و وقتی هم که به ریاست فراکسیون به قول خودشان اکثریت برسد، بخش عمده‌ای از راه ریاست مجلس را پیموده است و حتی اگر به ریاست مجلس نرسد ریاست یک فراکسیون اصلی را در دست داشته باشد تا به او قدرت مانور بیشتری در مجلس آینده بدهد.

به نوشته ایسنا، «هسته اولیه تاسیس فراکسیون انقلاب اسلامی بیش از ۵۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم را برای حضور در جلسه اولیه دعوت کرده بود که از این تعداد، حدود ۴۰ نفر از منتخبان که در فهرست‌های مختلف سیاسی نیروهای انقلاب عضویت داشتند، حضور پیدا کردند.»

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900694

دیگر خبرها

  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است