Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دیدار با اعضای فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در جریان تصویب برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 به وزارت ورزش و جوانان ‏کمک های خوبی کرده و اکثریت نمایندگان مجلس نیز در فرایند رأی اعتماد به اعضای دولت دوازدهم حمایت چشمگیری ‏داشتند‎.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد که کسب رای اعتماد بالای 220 نماینده به 12نفر از اعضای هیات دولت نشان دهنده سطح تعاملات مثبت میان مجلس شورای اسلامی و دولت است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر این اساس به غیر از نشست های هفتگی با وکلای ملت، تمایل داریم تا با فراکسیون های مجلس شورای اسلامی نیز در راستای افزایش سطح تعاملات بین وزارت ورزش و جوانان و مجلس دیدار و گفت و گو داشته باشیم.
سلطانی فر دستاورد نشست های فراکسیونی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این جلسات دیدگاه ها، مسائل، ‏مشکلات و انتقادهای نمایندگان مجلس مطرح می شود و در عین حال نیازها و خواسته های وزارتخانه برای بهبود روند ورزش کشور به آنها منتقل خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: یقین داریم که ارتباط با مجموعه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای فراکسیون های مختلف می تواند گره ‏گشای کار مردم باشد و مشکلات ما در تصویب قوانین به خصوص قانون بودجه لحاظ شود و این اقدام زمینه را برای توسعه بیشتر ورزش قهرمانی و همگانی فراهم کند و در آخر مشکلات و مسائل ورزش و جوانان را مرتفع سازد‎.
معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست فراکسیون مستقلین مجلس را یکی از موثرترین فراکسیون ها دانست، گفت: مجلس در ایجاد ظرفیت های قانونی برای افزایش اعتبارات ورزش کمک های زیادی کرده است.
امیر رضا خادم ادامه داد: فراکسیون مستقلین در سه سال گذشته و در احکامی که در بودجه به نفع ورزش مصوب شد نقش تعیین کننده ای داشته و به رشد اعتبارات این بخش کمک کرده است.
وی گفت: فراکسیون مستقلین نگاه ویژه ای به حوزه ورزش و جوانان دارد و اعضای آن همیشه همراه بوده و راهکار ارائه دادند و این نگاه و تعاملات می تواند شرایط ورزش و جوانان را در آینده بهتر کند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال

وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد و اعلام کرد باید تغییر نام یک باشگاه مراحل قانونی را طی کند.

به گزارش مشرقپس از اینکه ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت های وابسته به آن خریداری شد، عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل این هلدینگ خبر از تغییر نام باشگاه استقلال به باشگاه استقلال ایران داد.

در همین رابطه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه هیات دولت و در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی که قصد تغییر نام دارد باید مراحل قانونی خود را طی کند و تا زمانی که مراحل طی نشود تغییر نامی صورت نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال