Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اوپک اعلام کرد: این سازمان نشست خود با ایالات متحده برای توافق بر سر کاهش تولید نفت را، تجدید خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، محمد بارکیندو، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت اعلام کرد که این سازمان، نشست خود با ایالات متحده برای توافق بر سر کاهش تولید نفت را تجدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارکیندو در حاشیه اجلاس انرژی هند در سراویک دهلی‌نو، گفت: اوپک و ایالات متحده توافق کرده‌اند که برای پایداری در بازار نفت، نیازمند همکاری با یکدیگر هستند.

سپس بارکیندو در سخنرانی خود در این کنفرانس، از تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا خواست تا به محدود کردن عرضه جهانی نفت کمک کنند و هشدار داد که ممکن است سال آینده لازم باشد از ابزارهای غیرعادی‌ برای حفظ و متعادل کردن بازار در میان‌مدت و بلندمدت، استفاده شود.

وی گفت: ما از دوستانمان در تجارت نفت شیل در آمریکای شمالی خواستاریم تا به عنوان یکی از درس‌های کلیدی، از وضعیت کنونی چرخه تولید آموخته‌ایم، این مسئولیت مشترک را با تمام جدیتی که شایسته آن است بپذیرند.

درحالی‌که اوپک و سایر تولیدکنندگان، شامل روسیه، امسال تولیدات خود را به منظور تقویت قیمت‌های بازار، کاهش داده‌اند، امسال تولید نفت آمریکا تقریبا ۱۰ درصد افزایش یافته است که بیشتر آن، از حفاران نفت شیل ناشی می‌شود.

بارکیندو همچنین ابراز امیدواری کرد که تولیدکنندگان جدید و نه تنها حفاران نفت شیل، به توافق کاهش تولید بپیوندند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قانون کاهش تولید کیسه‌های پلاستیکی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • (ویدئو) قانون کاهش تولید کیسه‌های پلاستیکی
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • مدیر نفتی آمریکایی برای تبانی با اوپک تنبیه شد
  • ظرفیت تولید نفت امارات بی‌سروصدا افزایش یافت
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد