Web Analytics Made Easy - Statcounter

پکن- ایرنا - شبکه خبری 'ان.اچ.کی' ژاپن گزارش کرد نهاد بین المللی برنده جایزه صلح نوبل امسال مصرانه از ژاپن خواسته است به پیمان منع تسلیحات هسته ای بپیوندد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از 'ان.اچ.کی' ژاپن، اعضای «کارزار بین المللی نابودی سلاح های هسته ای (آیکان)» روز گذشته در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک در گفت و گو با خبرنگاران، کشورهای دارای سلاح های هسته ای و کشورهای زیر چتر هسته ای از جمله ژاپن را به خاطر مخالفت با پیمان منع گسترش تسلیحات هسته ای سازمان ملل متحد که در ماه ژوئیه به تصویب رسید، مورد انتقاد قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


'تیم رایت' مدیر فعالیت های این گروه در منطقه آسیا - اقیانوس آرام بار دیگر درخواست خود از ژاپن برای امضا و تصویب این پیمان را تکرار کرد.
وی گفت عدم تصویب این پیمان توسط ژاپن خیانت به بازماندگان بمباران اتمی است که بیش از 70 سال بطور خستگی ناپذیر برای از بین بردن سلاح های هسته ای تلاش کرده اند.
او گفت که این بازماندگان به بشریت هشدار داده و مصرانه از جهان درخواست کرده بودند که به این هشدار گوش فرا دهند.
خانم 'بئاتریس فین' مدیر اجرایی این گروه نیز گفت: کسب جایزه صلح نوبل این قابلیت را دارد که جنبش جهانی در مخالفت با سلاح های هسته ای که باعث فجایع بشری مصیبت باری می شوند را تقویت کند.
وی افزود: با توجه به اینکه تهدیدات ناشی از یک بحران هسته ای بالقوه رو به افزایش است، این جایزه صلح در زمان بسیار مناسبی اهدا شد.
با این حال وی گفت که گمان نمی کند کسب این جایزه باعث شود دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، از سلاح های هسته ای دست بکشد.
**آساق**1904**انتشار دهنده: وحیده دینداری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل باورنکردنی شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این مهاجم که قبل از نقل و انتقالات زمستانی، در ۱۶ مسابقه لیگ برتر ایران ۶ گل به ثمر رسانده و یک گل هم در لیگ قهرمانان آسیا زده بود، امروز توانست در هشتمین بازی در جِی لیگ ژاپن به آمار دوران حضورش در همین فصل برای سرخ‌پوشان برسد و به درخشش خیره کننده‌اش در باشگاه آویسپا فوکوکا ادامه بدهد.

زاهدی که مثل هفته‌های گذشته جِی لیگ ژاپن امروز هم در ترکیب آویسپا فوکوکا قرار گرفته و تنها مهاجم تیمش مقابل قهرمان ۲۰۰۸ آسیا بود، توانست در همان نیمه اول با یک شلیک دیدنی دروازه گامبا اوساکا را باز کند و ششمین گل فصل خود را به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند.

کد خبر 849007 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • سوپرگل باورنکردنی شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش | ویدئو
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند