Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلیرضا آوایی در حاشیه حضور در جلسه صبح امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه طرح سوال یکی از نمایندگان درباره سرانجام تشکیل پلیس اطفال اظهار داشت: پلیس اطفال از جمله مواردی است که در قانون آئین دادرسی کیفری پیش بینی شده است.

وی افزود: در آنجا مقرر شده است که لایحه ای به همین منظور تهیه و مراحل قانونی آن طی شود تا پلیس اطفال تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: این لایحه هم اکنون در معاونت مربوطه در قوه قضائیه آماده و تکمیل شده و آماده است که به رؤیت رئیس قوه قضائیه برسد و سپس تقدیم مجلس شود.

آوایی تصریح کرد: نماینده محترم سوال کننده از این پاسخ قانع شد.

وزیر دادگستری همچنین با اشاره به سوال دیگر مطرح شده از وی درباره ساماندهی حق الزحمه اعضای ثابت شوراهای حل اختلاف گفت: در این رابطه گزارشی از پیگیری های صورت گرفته در دولت و قوه قضائیه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به کمیسیون قضایی مجلس ارائه شد.

آوایی تأکید کرد: امیدواریم امسال و سال آینده با توجه به برنامه ریزی انجام شده، روند بهتری از جهت دریافتی ها در شوراهای حل اختلاف وجود داشته باشد؛ البته نماینده سوال کننده اعلام کرد که تا زمان مشخص شدن نتیجه پیگیری ها قانع نمی شودو ما هم همه تلاشمان را برای به نتیجه رسیدن این موضوع خواهیم کرد.

مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود

سید محمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: دو جلسه با حضور رییس مجلس، وزیر اقتصاد، روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و رییس‌کل بانک مرکزی درباره وضعیت بازار ارز تشکیل شد. هدف از تشکیل این نشست کنترل بازار ارز با همکاری دو قوه بود. برنامه‌های دولت در این زمینه تهیه و اعلام شد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اشاره به تعامل دولت با مجلس دوازدهم، گفت: از مجلس فعلی هم راضی هستیم، اما امیدوارم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

حسینی اختلاف نظر دولت و مجلس در مسائل مختلف کشور را طبیعی دانست و ادامه داد: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است، اما هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد. در قضیه برنامه و بودجه اختلافاتی وجود داشت، اما آنچه مجلس تصویب کرد و به تایید شورای نگهبان رسید توسط دولت اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم قانون پیشگیری از آسیب به زنان و چند قانون اولویت‌دار و مهم دولت طی دو سه هفته آینده همچون قانون اجاره بهای مسکن تصویب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟
  • میان دولت و مجلس تنش وجود ندارد
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان