Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:54:44 GMT

افتتاح پروژه های انتظامی در خلخال

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۸۹۰۱

افتتاح پروژه های انتظامی در خلخال

اردبیل - ایرنا - در آئینی بهره برداری از چهار طرح و پروژه عمرانی ، انتظامی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با صرف اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال و به طور همزمان در خلخال آغاز شد.

به گزارش ایرنا ، آئین افتتاح این پروژه ها روز سه شنبه بصورت ویدیو کنفرانس بطور زنده همزمان با افتتاح 134 پروژه انتظامی در سراسر کشور در ساختمان جدید فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان اردبیل در این آئین گفت: چهار پروژه انتظامی افتتاحی امروز استان اردبیل شامل ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی خلخال ، ستاد فرماندهی انتظامی بخش ویلکیج ، ساختمان تشخیص هویت و پلیس آگاهی و ساختمان اداری پلیس راهور مرکز استان با زیربنای 2 هزار و 400 متر مربع است که برای تامین زمین و تکمیل عملیات اجرایی این طرح ها 70 میلیارد ریال از محل تامین اعتبارات ساخت نیروی انتظامی هزینه شده است.
سردار حسین عبدی افزود: عملیات اجرایی پروژه ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی خلخال در زیر بنای یک هزار و 200 متر مربع در 2 طبقه در یک سال با صرف 16 میلیارد ریال اجرا شده است.
وی با بیان اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی 'پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است' گفت: احداث و بهره برداری از پروژه های عمرانی ، انتظامی جدید در مناطق مختلف استان با هدف ارتقای سطح خدمات پلیسی ارائه شده به مردم صورت می گیرد.
سردار اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز در این آئین از افتتاح 134 پروژه انتظامی در مرکز و استان های مختلف کشور بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی خبرداد و گفت: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها یک هزار و 920 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تا هفته ناجای امسال 151 هزار متر مربع پروژه عمرانی برای افزایش اماکن انتظامی و ارائه خدمات پلیسی بهتر و بیشتر به مردم در مناطق مختلف کشورمان اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده است.
همچنین امروز بهره برداری از فروشگاه مصرف کارکنان فرماندهی انتظامی خلخال واقع در میدان بسیج این شهر افتتاح شد و در اختیار کارکنان شاغل و بازنشسته نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده *** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد