Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، طبق مفاد این قرارداد، این آثار در مدت پنج سال با حضور هنرمندان کشوری و بومی ساخته می شود.
اولین اثر تولیدی این قرارداد قطعه موسیقی ویژه شمس هست که باید تا همایش شمس در مهرماه سال آینده تهیه شود.
علیرضا خوشدل معاون سفیر ایران در ترکیه روز سه شنبه در نشست مربوط به این تفاهم نامه گفت: افزایش روند تعامل بین شهرهای قونیه به عنوان آرامگاه مولانا و شهر خوی به عنوان آرامگاه شمس می تواند علاوه بر رشد فرهنگی 2 منطقه، زمینه ارتقای همکاری های اقتصادی را نیز موجب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدمحمدعابدی فرماندار خوی نیز در این جلسه با قدردانی از دست اندرکاران همایش بین المللی شمس اظهار کرد: قرائت پیام ویژه رئیس جمهوری در این همایش در تحکیم مبانی همایش و موضوع شمس بسیار تاثیر گذار بوده و باید روند برنامه ریزی منسجم برای همایش بعدی از همین روزها آغاز شود.
محمدرضا چراغعلی آهنگساز برجسته کشور و مدیر موسسه هنری هفت رنگ و نوا تهران است.
سومین همایش بین المللی شمس و مولانا روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری در خوی برگزار شد.
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس

حامد بهداد جدیدا یک استوری غم‌انگیز منتشر کرده که خیلی سریع هم بین کاربران دست به دست شده. عادل تبریزی کارگردان فیلم گیج‌گاه در اینستاگرامش ماجرایی را باز که بعد از آن حامد بهداد هم به آن واکنش نشان داد. 

تبریزی ماجرا را این گونه بیان کرد: «دختری به نام "مریم" از اصفهان که عاشق حامد بهداد و فیلم گیج‌گاه بود در زمان اکران، با پیجش برای فیلم سنگ تمام گذاشت و دلسوز فیلم بود سرطان امانش نداد، روحش شاد».

بهداد هم در واکنش به این موضوع نوشت: «بسیار از شنیدن این خبر ناراحت شدم؛ از مریم ممنونم که با عشق و محبتش منو مارو یاری می‌داد. از روح عزیزش متشکر و امیدوارم در زیباترین شکل ممکن خداوند دگر باره او را بیافریند.»

منبع: برترین‌ها

tags # حامد بهداد سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان