Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@04:50:55 GMT

پیروزی دقیقه ی 90 گل گهر در خارج از خانه

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۴۰۸۶

پیروزی دقیقه ی 90 گل گهر در خارج از خانه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال كشور، گل گهر سیرجان در دیداری مهیج و پر برخورد موفق شد مقابل فجر سپاسی شیراز پیروز شود و با کسب این سه امتیاز همچنان در تعقیب بالانشینان جدول باشد. شاگردان بگوویچ حالا با این برد خارج از خانه، سه امتیاز حیاتی را به حساب خود واریز کردند تا به رتبه ششم صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که دیدار دو تیم با گل های احمد حسن زاده در دقیقه (29) برای گل گهر و شاهین مجیدی از روی نقطه پنالتی در دقیقه (73) با نتیجه تساوی پیش می رفت، در دقیقه 95 این شاگردان بگوویچ بودند که موفق شدند با به ثمر رساندن گل برتری سه امتیاز شیرین این بازی را تصاحب کنند.

گل گهر سیرجان در این دیدار با ترکیب روزبه سینکی - عیسی پرتو - میلاد صادقیان - حامد زمانی - امین پورعلی - پیمان نامور - محسن طرهانی - احمد حسن زاده - محسن آذرباد - میلاد احمدی و علی خسرونژاد حاضر شد.

گل گهر سیرجان با این برد 13 امتیازی شد تا در رده ششم قرار بگیرد. فجرسپاسی نیز با قبول این شکست همچنان با 10 امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/ب

برد گل گهر در خارج از خانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا به مصاف تاجیکستان رفت و به پیروزی رسید.
تیم ایران در این بازی با نتیجه هفت بر صفر به پیروزی رسید.

رقابت‌های کافا با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان آغاز شده است.

گلهای ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.
همچنین تانیا جهانشاهی نیز در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

کد خبر 6089314

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان