Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل پست آذربایجان غربی گفت:در ۶ ماهه اول امسال ۵ میلیون و ۲۷۰ هزار مرسوله پستی جابجا شده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی مجید فرخی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت 17 مهر روز جهانی پست برگزار شد با بیان اینکه، آذربایجان غربی از حیث درآمد و تعداد مرسوله رتبه ۹ کشوری را به خود اختصاص داده است‌ افزود: ۸۱۹ واحد دولتی، پیشخوان دولت و ICT روستایی در استان وجود دارد و در ۶ ماهه اول سالجاری ۵ میلیون و ۲۷۰ هزار مرسوله در استان رهسپار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: علاوه برتجهیز تمامی خودروهای ناوگان رهسپاری شرکت ملی پست به سیستم راهبری GPS ،از سامانه جامع رسیدگی به غرامات پستی بهره‌برداری شده است.

مدیر کل پست آذربایجان‌غربی از راه‌اندازی و توسعه سامانه جامع قبول خدمات پستی تحت وب نیز خبر داد و افزود: علاوه بر آن، سامانه مدیریت تجارت الکترونیک پست نیز در استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به راه اندازی زیرساخت های یکپارچه وب سرویس های کد پستی و درگاه ارائه خدمات مبتنی بر کدپستی به نشانی الکترونیکی GAVAHI.POST.IR افزود:سیستم همراه نامه‌رسان و مبتنی بر گوشی‌های هوشمند در سراسر کشور توسعه و راه اندازی شد.

فرخی با بیان اینکه امسال پهنای باند شبکه اینترانت در سطح پست استان ارتقاء یافت گفت:در آذربایجان غربی 510 روستا وجود دارد که حدود 90 روستا در این ماه مجهز به وسایل ارتباطی نو و جدید خواهند شد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی 32 ایستگاه ثبت نام کارت ملی هوشمند با تجهیزات مربوطه با ثبت نامی به میزان 274 هزار نفر در شش ماه اول سال 96 انجام شد.

مدیر کل پست آذربایجان غربی از افزایش خریدهای اینترنتی در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در این رابطه 640 هزار فقره خرید توسط هم استانی ها انجام شده است.

فرخی در ادامه با اشاره به آمار واردات و صادرات مرسولات پستی از استان به کشورهای خارجی افزود: ماهانه به طور متوسط پنج هزار مرسوله پستی به خارج از کشور مبادله و جا به جا می‌شود.


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اداره محیط زیست شهرستان چهاربرج معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان چهاربرج و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی، مراسم معارفه اولین رئیس اداره محیط زیست این شهرستان تازه تاسیس برگزار شد.

در این مراسم عبداله حاجوی به عنوان اولین رئیس اداره محیط زیست شهرستان چهاربرج معرفی شد. 

لازم بذکر است شهرستان چهاربرج در استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۰ پس از تصویب هیئت دولت طبق تقسیمات کشوری از بخش مرحمت آباد به شهرستان چهاربرج تبدیل گردید.

دیگر خبرها

  • رئیس اداره محیط زیست شهرستان چهاربرج معرفی شد.
  • فرماندار شهرستان ماکو منصوب شد
  • بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی توقیف هستند
  • ساماندهی مسجد یوردشاهی ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است