Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - زهرا اينچه درگاهي رئيس فدراسيون ژيمناستيک گفت: راه اندازي اين رشته در مهدهاي کودک سراسر کشور با همکاري وزارت آموزش و پرورش، استعداد يابي در رده هاي مختلف سني استان هاي سراسر کشور، بازگشايي پنج پايگاه ژيمناسيک تا دوسال ديگر از جمله مهمترين برنامه ها و اهداف فدراسيون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اينچه درگاهي که 19 تير ماه در مجمع انتخابات فدراسيون ژيمناستيک در رقابت با «شروين اسبقيان» به عنوان رئيس جديد اين فدراسيون انتخاب شد، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بودجه هيات هاي استاني نسبت به گذشته 20 برابر افزايش يافته است تا بدون دغدغه مالي براي استعداد يابي در اين رشته فعاليت کنند و با دو حامي مالي نيز وارد مذاکره شده ايم که به زودي مي تواند کمک هاي شاياني براي برداشتن موانع مالي از جلوي راه اين رشته بردارد.
وي با اشاره به درخشش ورزشکاران ژيمناست در مدت کوتاه بر عهده گرفتن تصدي رياست فدراسيون گفت: در حداقل زمان ممکن با ساماندهي ورزشکاران و نيروها، تيم ملي آکروژيم زير 16 سال در اواخر شهريور و در رقابت هاي قهرماني آسيا به ميزباني قزاقستان به دومدال ارزشمند نقره و برنز رسيد. تيم دونفره بزرگسال کشورمان نيز در ميان ١١ تيم مدعي آسيا پس از کشور چين صاحب عنوان هفتم شد.
رئيس فدراسيون ژيمناستيک افزود: در ششمين دوره رقابت هاي ايروبيک ژيمناستيک قهرماني آسيا نيز تيم پنج نفره ايران بعد از تيم هاي پرقدرت ويتنام، چين و مغولستان ميزبان در رده چهارم آسيا ايستاد. اما باز هم برخي افراد به دليل کوتاه شدن دستشان از منافع سابق، همچنان فعاليت رو به پيشرفت فدراسيون را تخريب مي کنند.
اينچه درگاهي درباره گلايه ها و انتقادهاي مطرح شده از سوي تعدادي از کارکنان فدراسيون و اعضاي سابق کادرفني تيم هاي ملي اين رشته نسبت به مديريت جديد فدراسيون، اظهار داشت: متاسفانه اين عزيران صحبت هايي را بيان کردند که به دور از انصاف و واقعيت بود. مثلا آقاي خرسندل مربي سابق بدنسازي تيم ملي ژيمناستيک هنري که از پرداخت نشدن مطالبات خود شاکي است، روز شنبه 15 تيرماه با دريافت چک خود به صورت کامل تسويه کرد.
وي گفت: به ساير کارکنان و اعضاي کادر فني که به فعاليتشان در فدراسيون پايان داده شده نيز اطلاع داده ايم براي دريافت مطالبات خود به فدراسيون مراجعه کنند اما تاکنون تنها سه نفر اقدام کردند و سايرين تنها به انجام مصاحبه هاي تخريبي در رسانه ها مي پردازند.
رئيس فدراسيون ژيمناستيک با اشاره به اينکه برخلاف ادعاهاي مطرح شده جدايي اين افراد ابتدا به صورت رسمي با نامه اداري انجام شد و سپس حضوري نيز مورد تفقد قرار گرفتند، گفت: پس از نامه اي که به دست خانم «جميله سروري» نايب رئيس سابق بانوان در فدراسيون مبني بر پايان قرارداد وي رسيد، از او به خاطر سالها زحماتش قدرداني شد و حتي برنامه ريزي کرديم تا از روساي سابق فدراسيون به همراه کادرفني گذشته در مراسمي تقدير و تشکر شود که متاسفانه خيلي زود اين دوستان با انتقادهاي خود جبهه گيري کردند.
وي افزود: به «محمد آذرپي» پس از کناره گيري از سمت سرمربيگري تيم ملي ژيمناستيک هنري، پست مشاور را پيشنهاد داديم. اما در پاسخ به آقاي خرسندل که در مصاحبه خود به سطح تحصيلات کادرفني جديد انتقاد مي کنند، بايد پرسيد مگر خود وي از چه مدرک تحصيلي برخورداراست؟ حتي «رضا خيرخواه» و «مسعود جودي»سرپرست هاي سرمربيگري تيم هاي ملي بزرگسالان و جوانان ژيمناستيک هنري که مورد انتقاد هستند، با سفارش «شروين اسبقيان» سرپرست سابق فدراسيون هم اکنون در اين سمت فعاليت مي کنند که نشان مي دهد هيچ خصومتي با اين دوستان وجود نداشته است.
اينچه درگاهي ادامه داد: «کمال تشکر» دبير شاخه ژيمناستيک هنري و «روح الله وين» که رياست شاخه ژيمناستيک براي همه را هم اکنون در فدراسيون به عهده گرفته اند در مجمع انتخاباتي فدراسيون، حامي رقيب من «رضا محمد کاظمي» ديگر نامزد اين انتخابات بودند. اما برخلاف ادعاهاي مطرح شده اين موضوع سبب نشد بر روي نام اين دوستان خط بطلان کشيده و از آنان استفاده نکنم.
وي تصريح کرد: سرمربيان فعلي نيزافرادي هستند که خود سالها به عنوان مربي در تيم هاي ملي و درکنار «محمد آذرپي» فعاليت مي کردند و لازم بود با توجه به افزايش سن سرمربيان گذشته، نيرو و تفکر جوان به تيم ملي تزريق شود. به عبارتي براي موفقيت ژيمناستيک کشور از همه ظرفيت هاي مخالف و موافق در بدنه فدراسيون و تيم هاي ملي استفاده کردم و تهمت ها و انتقادهاي افرادي که با فدراسيون قطع همکاري کردند، دور از انصاف و حقيقت است.
رئيس فدراسيون ژيمناسيتک در پاسخ به انتقادهاي مطرح شده درخصوص راه اندازي آکادمي ژيمناستيک، اظهار داشت: اين آکادمي که دقيقا در کنار ساختمان اداري فدراسيون قراردارد، سال ها به صورت متروکه با شيشه هاي شکسته لانه پرنده ها و انباري وسايل از رده خارج بود که ظرف دو ماه حضورم تبديل به محل مناسبي براي فعاليت ورزشکاران شد.
اينچه درگاهي گفت: به طور قطع اين بازگشايي مي توانست در سال هاي گذشته نيز انجام شود که به دليل بي علاقگي مسئولان درهزينه کردن، درهاي اين سالن سال ها قفل بود و انتقاد «محمد رضا کاظمي» مسئول سابق روابط عمومي فدراسيون ژيمناستيک در اين باره با واقعيت منطبق نيست.
رئيس فدراسيون ژيمناستيک نويد داد تيم ملي ژيمناستيک هنري در رقابت هاي بين المللي اسلووني که اواخر مهرماه جاري برگزار مي شود، درخشش قابل قبولي خواهد داشت تا براي بازي هاي آسيايي 2018 جاکارتا در کشور اندونزي تجربيات مفيدي را اندوخته کند.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد
ورزشي**9029** 1701
مصاحبه کننده: محمد مهدي موذن** انتشار: حميد قديمي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی استان، کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حسین موسوی شهردار و جمعی از مسوولان و فعالان اجتماعی این شهر در آیین آغاز عملیات ساخت و کلنگ‌زنی پایگاه سلامت در محله کهنه‌دژ حضور داشتند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان در این آیین گفت: پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان در مساحت ۳۴۵ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع یک طبقه به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود.

کامران قدس افزود: هشت هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان از خدمات این پایگاه بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد.

این مسوول اظهار کرد: ارایه خدمات واکسیناسیون نوزادان، ویزیت پزشک و ارایه خدمات مشاوره روانشناسی و تغذیه از جمله کارکردهای یک پایگاه سلامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد