Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لفاظی‌های ترامپ علیه سپاه پاسداران و طرح قرار دادن آن در لیست گروه‌های تروریستی، گفت: این موضوع نشانه برتری و پیروزی سپاه پاسداران است. سپاه یک نهاد نظامی یا نهادی که از مجموعه‌ای محدود و مشخص از افراد یک جامعه تشکیل شده باشد، نیست بلکه نمایندگی کل جامعه ایران، آزادگان، مظلومان و مستضعفان جهان را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور وزیر کشور با تاکید بر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران متمرکز شده است، یادآور شد: یکی از شاخص‌ها و معیارهای انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران است چراکه سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب در تمامی مقاطع و مراحل بحرانی ایران و جهان اسلام به درخواست کشورها به نقش آفرینی پرداخته است.

وی افزود: حمایت سپاه پاسداران از محرومان و آزادگان جهان به صورت حرکت لجستیکی و حضور فیزیکی نبوده بلکه سپاه در این مقاطع با ایده‌هایی که از آرمانهای والای اسلام و اصول اولیه انقلاب داشته است توانسته آن مناطق را ساماندهی و در برابر نظام سلطه مقابله کند.

جمعه‌ای گفت: هدف آمریکا از اجرای قانون کاتسا دشمنی با یک بخش و نهاد انقلابی نیست بلکه دشمنی با نماد و شاقول انقلاب اسلامی است، بنابراین با توجه به دستاوردهای سپاه پاسداران در طول انقلاب در داخل و خارج از کشور، طبیعی است که منافع آمریکا و اسرائیل به خطر افتاده و آنها این خطر را در سپاه می‌بینند.

مشاور وزیر کشور تاکید کرد: این اقدام آمریکا به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید چراکه سپاه گفتمانی است که از ابتدای جنبش‌های آزادی خواهانه وجود داشته، دارد و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: هر اقدامی که علیه سپاه و این گفتمان صورت بگیرد موجب بالندگی و زایش‌های بیشتر، اتحاد، همبستگی بیشتر مردم ایران و منطقه، قوت و غنای سپاه خواهد بود.

جمعه ای همچنین در تحلیلی از شخصیت ترامپ و نظام حاکمیتی آمریکا اظهار کرد: شخصیت رئیس جمهور آمریکا در همه جهان شناخته شده است.

هویت واقعی آمریکا با انتخاب ترامپ بیش از گذشته بروز پیدا کرده است

وی افزود: با انتخاب این رئیس جمهور جدید روی واقعی، ذات حقیقی و هویت و ماهیت اصلی ایالات متحده و نظام سلطه بیش از گذشته خودش را نشان داد که خوی چپاول‌گری، استعمار و وحشی‌گری و بی‌منطقی در ایالات متحده به عنوان سردمدار نظام سلطه و لیبرال دموکراسی در وجود شخصیتی به نام ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا ظهور و بروز پیدا کرده است.

جمعه‌ای ادامه داد: اگر نظر سنجی کاملا آزادانه در سراسر دنیا حتی در ایالات متحده آمریکا صورت بگیرد، نتیجه کاملا روشن خواهد بود زیرا از زمانی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده، میزان شرمندگی و شرمساری در ایالات متحده نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

مشاور وزیر کشور با بیان اینکه ایالات متحده آمریکا خود را ابرقدرت می‌داند و ادعا می‌کند در نقاط مختلف جهان تاثیر گذار است، خاطرنشان کرد: این کشور خود را متکی به نظام هژمونی، رهبری نظام تک قطبی معرفی می‌کند اما درواقع به نقطه‌ای از ذلت افتاده که خود را در برابر یک نهاد و سازمان انقلابی از یک کشور در خاورمیانه قرار داده است.

وی یادآور شد: این موضوع نشان‌دهنده اوج خفت یک ابر قدرت است. همه این مسائل از دستاوردهای نظام سلطه به شمار می‌آید که با روی کار آمدن ترامپ هم این مسئله روشن شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان، انسان بسیار والا و شایسته یکی از متفکرین انقلاب اسلامی بود و همه گفتمان حضرت امام را به خوبی تفسیر و تحلیل می‌کرد.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه باید ایمان و معنویت را از خود افزایش دهیم، ادامه داد: اگر خود را در تراز پاسدار انقلاب پالایش نکنیم در بسیار از مواقع دچار تزلزل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: تلاش کنیم وحدت در گفتمان نظام که جزء مباحث اعتقادی حکومت و نظام اسلامی است را قوی کنیم.

وی اذعان کرد: باید نسبت به دیگران به عنوان پاسدار پرتحرک‌تر از دیگران در انجام مباحث دینی و اعتقادی و عقیدتی باشیم و در بدنه بسیج این مولفه را با نوآوری رشد دهیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: تلاش کنیم راه شهدایی که از انقلاب اسلامی پاسداری کردند ادامه دهیم، در بین نیرو‌های مسلح از سپاه انتظار بیشتری برای خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب که از وظایف اصلی ماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف الگو باشیم و از پاسداری به خوبی پاسداری کنیم چرا که توفیق الهی به عنوان پاسدار نصیب ما شده و باید قدر دان باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

در پایان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امام‌جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران مزار شهدای گمنام مدفون در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی