Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام شامگاه سه شنبه در نشست هماهنگی توسعه برنامه های قرآنی با اشاره به اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه مورد توجه بیشتر قرار گیرد، اظهار داشت: هفته قرآن و عترت فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ و سبک زندگی قرآنی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: فراگیری قرآن و عمل به دستوران آن موجب سعادتمند شدن مسلمانان می شود.

توسعه فعالیت های قرآنی در چهارمحال و بختیاری ضروری است

وی با اشاره به اینکه جامعه قرآنی هیچگاه دچار مشکل نخواهد شد، اظهار داشت: راه سعادتمندی انسان ها حرکت در مسیر قرآن است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه قرآن هدایت کننده راه انسان ها است، ادامه داد: کسی که در مسیر قرآن حرکت کند سعادتمند این دنیا و دنیای آخرت خواهد شد.

وی عنوان کرد: در گذشته و قبل از انقلاب در کشور به قرآن توجه نمی شده است و انقلاب اسلامی زمینه ساز ورود قرآن در جامعه شد.

نکونام ادامه داد: توسعه فعالیت های قرآنی در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

دستگاه های اجرایی در برگزاری برنامه های قرآنی در هفته قرآن و عترت مشارکت کنند

وی با اشاره به اینکه باید از هم ظرفیت ها برای توسعه فعالیت های قرآنی استفاده شود، تاکید کرد: باید تلاش کرد که فراگیری قرآن در جامعه مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: برگزاری برنامه های قرآنی برای نسل جوانان جامعه باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه هدف برگزاری برنامه های قرآنی آوردن قرآن به زندگی مردم است، تاکید کرد: قرآن باید در زندگی مردم جایگاه پیدا کند و وقتی این امر محقق شد، حقش ادا شده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دستگاه های اجرایی در برگزاری برنامه های قرآنی در هفته قرآن و عترت مشارکت کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین فعالیت ناشی از سامانه بارشی اخیر در ایستگاه اردل با ۱۸.۱ میلیمتر باران به ثبت رسیده که پس از آن بیشترین بارش در ایستگاه‌های لیرابی با ۱۴.۳ میلیمتر و کوهرنگ با ۱۳.۳ میلیمتر به ثبت رسید.

وی ادامه داد: میزبان بارش باران همچنین در شهرکرد ۶.۶ میلیمتر، بروجن ۳.۳ میلیمتر، لردگان ۷.۷ میلیمتر، مالخلیفه ۴.۷ میلیمتر، فرخشهر ۴.۷ میلیمتر، فارسان ۹.۶ میلیمتر، شلمزار ۶.۵ میلیمتر، سامان ۷.۹ میلیمتر، بازفت ۷.۷ میلیمتر، دوآب صمصامی ۹.۱ میلیمتر، بن ۳.۹ میلیمتر، بلداجی ۲.۷ میلیمتر، ایل‌بیگی ۷.۷ میلیمتر و در سورشجان ۷.۶ میلیمتر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بارش‌ها طی روز پنجشنبه و اوایل روز جمعه در استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی شدت می‌گیرد و به تدریج از اواسط روز جمعه تضعیف می‌شود.

نوروزی یادآور شد: برای روز‌های جمعه و شنبه وزش باد شدید تا به نسبت شدید برای استان پیش‌بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد