Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- مدیر اجرایی طرح بین المللی تعمیم ترسیب کربن خراسان شمالی گفت: تاکنون 21 صندوق خرد اعتباری در طرح ترسیب کربن این استان تشکیل شده است.

احمد یزدانی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا تعداد اعضای کل صندوق های خرد اعتباری در طرح ترسیب کربن در خراسان شمالی را 2 هزار و 331 نفر عنوان و اظهار کرد: صندوق های خرد اعتباری تشکیل شده در اسفراین، سنخواست جاجرم و گرمه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شروع اجرای این طرح سال 93 در اسفراین بوده است گفت: در قالب شکل گیری صندوق های خرد اعتباری طرح ترسیب کربن در 3 شهرستان مزبور، 106 گروه روستایی با بیش از هزار نفر تشکیل شده است.
یزدانی بدون اشاره به میزان سپرده این صندوق ها افزود: پروژه ترسیب کربن در اسفراین در گستره 126 هزار هکتار، در جاجرم 60 هزار هکتار و در گرمه 40 هزار هکتار با 47 روستا و نقاط روستایی و 16 هزار و 900 نفر جمعیت است.
مدیر اجرایی طرح بین المللی تعمیم ترسیب کربن خراسان شمالی گفت: در اجرای این طرح در مجموع کل برای 24 هزار و 743 نفر ساعت کارگاه آموزشی برگزار شده که کلاس های آموزشی شامل مشاغل فنی و حرفه ای (پرورش قارچ ، پسته، تابلوفرش، خیاطی، پرورش گل و ... در روستاهای هدف بوده است.
پروژه بین المللی تعمیم ترسیب کربن خراسان شمالی از سال 93 در مساحت 126 هزار هکتار با 6 هزار و 200 نفر جمعیت و 28 نقطه روستایی و سکونتگاهی با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی به نمایندگی از سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، استانداری و دفتر عمران سازمان ملل(UNDP) در منطقه گورپان شهرستان اسفراین اجرا شد.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از توافق با شهرک‌های صنعتی استان به منظور ایجاد شهرک فناوری با ۳۰ هکتار وسعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علی قربانی امروز چهار شنبه در حاشیه کلنگ زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه‌ی واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیر خانه‌ی کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان توصیف کرد و گفت: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحد‌های زیر مجموعه عملا وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

قربانی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری نیز خبر داد.

دیگر خبرها

  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد