Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:53:12 GMT

دیدار با خانواده کودکان آسمانی در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۹۹۱۱

دیدار با خانواده کودکان آسمانی در شیراز

شیراز- به مناسبت هفته کودک، اعضای کانون پرورش فکری با خانواده کودکان شهید شیرازی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، همزمان با هفته ملی کودک و در چهارمین روز این هفته که به نام «کودک سلامت و ایمنی نامگذاری» شده، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به همراه اعضای کمیته کودک و نوجوان هفته ملی کودک استان( اداره کل ارشاد اسلامی، اداره کل صدا و سیما، اداره کل بهزیستی، اداره کل جمعیت هلال احمر) و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور در خانه شهیدان علیرضا و عرفان انتظامی با خانواده این کودکان شهید دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اشاره به هفته ملی کودک گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برای ما یک اصل است و وظیفه داریم به خانواده این شهدا ارج بگذاریم.

فتخاری گفت: وظیفه کانون و نهادهای فرهنگی این است که در بعد جهادگری و ایثار و شهادت آموزش هایی را به گروه مخاطب ارائه دهند؛ در کانون این اتفاق می افتد تا این نکته را یادآور شویم که جانفشانی و ایثارگری شهدا، حافظ زندگی ماست.

مادر شهیدان انتظامی نیز با اشاره به بخشی از خاطرات و خصوصیات اخلاقی دو کودک شهیدش گفت: کودکانتان را به ائمه بسپرید تا راه را نشانشان بدهند.

وی با اشاره به دلتنگی این روزهایش برای علیرضا و عرفان نتوانست خوشحالیش را از حضور اعضای کمیته برگزاری هفته ملی کودک ابراز نکند گفت: دلتنگیم برای بچه ها و درد دل هایم با آنها باعث شده تا اکنون میزبان شما باشیم.

خانواده انتظامی اکنون صاحب دو کودک دختر است که به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک هدایای خود را از کانون پرورش فکری و سایر اعضای کیمته دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا و عرفان ایرانمنش، دو برادر ۱۱ و ۵ ساله در عملیات تروریستی حسینیه سید الشهدا شیراز در فروردین سال ۱۳۸۷ در مراسم عزای حسینی به شهادت رسیدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر

لیان و لانا شحبیر، دو دختر فلسطینی هستند که در جریان کوچ اجباری اهالی غزه از مناطق شمالی به جنوب نوار غزه از خانواده خود جدا شدند و اکنون بیش از ۴ ماه است که در حسرت دیدار والدین خود به سر می برند. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، «لیان» و «لانا» دو کودک فلسطینی ساکن نوار غزه، در جریان مهاجرت از مناطق شمالی به جنوب غزه از اعضای خانواده خود جدا شده اند و اکنون به تنهایی در منطقه جنوب غزه در انتظار پیدا کردن والدین خود به سر می برند.

 

.

 

لیان در گفتگو با خبرنگار تسنیم می گوید: به همراه خانواده در حال خروج از شهر غزه بودیم که ناگهان متوجه شدیم در میان جمعیت آوارگان هستیم و از خانواده مان جدا شده ایم. به دلیل بمباران ها به مسیر خود به سمت جنوب غزه ادامه دادیم و والدین مان را گم کردیم. اکنون چهار ماه است پدر و مادر خود را ندیده ایم. آرزوی من و خواهرم دیدن و شنیدن صدای پدر و مادرمان است.

«صبحی البنا»، جوان فلسطینی نیز در جریان حمله ارتش اسرائیل به بیمارستان شفا، به اجبار از مادر و برادر مجروحش جدا شد و اکنون از سرنوشت آنها بی اطلاع است.

این جوان فلسطینی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در غزه گفت: صهیونیست ها ساعت 3 نیمه شب به بیمارستان حمله کردند. برادرم مجروح و بستری بود. مردان و زنان را به اسارت گرفتند و ما را به سمت مناطق جنوبی آواره کردند. برادرم ظاهرا همچنان در بیمارستان بستری است اما از سرنوشت او خبری ندارم.

آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصرقطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی

 

بسیاری از خانواده های فلسطینی در نتیجه ادامه حملات، قتل عام، و اختلال در شبکه های مخابرات و ایست و بازرسی های نظامیان صهیونیست، از سرنوشت یکدیگر بی اطلاع هستند و این مسئله به بحران انسانی جدیدی در غزه تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • فیلم| ویدیوی تکان دهنده از صحبت‌های کودک فلسطینی که تمام اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است