Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های پیشگیری از وقوع جرم در استان ضمن برقراری و ارتقا امنیت پایدار از خیلی جرایم قبل ازارتکاب جلوگیری می‌شود. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر، علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر در نشست راهبردی دستگاه قضایی با مسئولان نیروی انتظامی استان ضمن تبریک به مناست هفته نیروی انتظامی، از زحمات شبانه روزی پلیس در همه زمینه و حوزه‌ها تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: احساس امنیت مردم در استان مرهون تلاش‌های مجاهدانه نیروی انتظامی در کنار دستگاه قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمادی با بیان اینکه نیروی انتظامی بازوی دستگاه قضایی است گفت:تعامل بیشتر این دو مجموعه موجب پیشبرد بهتر امور و ارتقا امنیت پایدار و احساس امنیت مردم می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: اهتمام جدی و دقت و سرعت مسئولین انتظامی در انجام امور، بالاخص اجرای دستورات قضایی و انجام به موقع ابلاغ اوراق قضایی که موجب کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود اهمیت بسزایی دارد.
این مقام قضایی، پیشگیری از وقوع جرم در جامعه را اولویت اصلی در برقراری نظم و امنیت عنوان کرد و گفت: برای پیشگیری از وقوع جرایم به اقدامات پیشگیرانه، فرهنگ سازی و آموزش‌های همگانی توجه بیشتری شود.
وی افزود: در راستای تحقق این امر مسئولان نیروی انتظامی و سایر مسئولان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، قضایی و اجتماعی و همه دستگاه‌ها مشارکت داشته و ایفای نقش کنند و با برنامه ریزی و همکاری لازم تلاش نمایند که موجبات رضایتمندی بیشتر مردم را فراهم کنند.
جمادی در پایان گفت: با اجرای طرح‌های پیشگیری از وقوع جرم در استان ضمن برقراری و ارتقا امنیت پایدار از خیلی جرایم قبل ازارتکاب جلوگیری می‌شود. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «جان کربی» هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز سه شنبه در مصاحبه ای ادعا کرد: به زودی شاهد ورود محموله های آرد به غزه از طریق یک گذرگاه جدید خواهیم بود.

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در ادامه مدعی شد: ما به سختی کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که توافق تبادل اسیران در غزه حاصل می شود! این توافق موضوع اصلی دیدارهای «بلینکن» (وزیر خارجه آمریکا) در سفر اخیرش به خاورمیانه (غرب آسیا) است.

«جان کربی» در ادامه گفت: چین می‌خواهد از نفوذ و تماس‌ های خود با تهران برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه استفاده کند و ما از این تلاش‌ ها استقبال می‌ کنیم. ما از جزئیات تماس‌ هایی که چین انجام می‌ دهد و اینکه آیا این تماس‌ ها منجر به موافقت حماس با توافق (تبادل زندانیان) می‌ شود، اطلاعی نداریم.

وی ادامه داد: ما نمی‌ خواهیم شاهد تهاجم بزرگ (از سوی اشغالگران قدس) به رفح باشیم که جان بیش از یک میلیون نفر را به خطر می اندازد. توافق زندانیان منجر به توقف جنگ به مدت ۶ هفته در همه جا خواهد شد.

این مقام کاخ سفید بدون اشاره به فراگیری خشم دانشجویان کشورش از تداوم جنایت های اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم فلسطین، در واکنش به تسخیر ساختمان دانشگاه کلمبیا در نیویورک توسط دانشجویان، ادعا کرد که رئیس جمهور آمریکا معتقد است اقدام دانشجویان دانشگاه کلمبیا برای تسخیر ساختمان قطعا رویکرد غلطی است و با تظاهرات مسالمت آمیز ناسازگار است!

این در حالیست که پس از خودداری دانشجویان معترض حامی فلسطین از جمع‌آوری چادرهای برپاشده در محوطه دانشگاه کلمبیا، مقامات این دانشگاه شروع به تعلیق دانشجویان کردند.

این اقدام دانشگاه کلمبیا در حال آغاز شده است که تشکل دانشجویی «آیوی لیگ / ۸ دانشگاه پرآوازه خصوصی آمریکا) در بیانیه‌ای از به بن‌بست رسیدن مذاکرات پایان تحصن خبر داده بود.

کد خبر 6093484

دیگر خبرها

  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد