Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار کارگر در نشست خبری با رسانه‌ها و جراید خراسان رضوی افزود:با سیاست گذاری مناسب، بنیاد حفظ آثاردفاع مقدس با ابلاغ به استان‌ها، در سال ۹۴ و ۹۵ حدود ۱۷۰۰ کتاب با مشارکت سایر دستگاه‌ها چاپ کرد.
وی گفت:راهیان دانش آموزی ۲۲ مهرماه در استان البرز به صورت رسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور افزود:در حوزه راهیان نور سه گروه خادمان، مبلغان و راویان فعالیت جدی دارند که شهید بزرگوار محسن حججی نیز یکی از خادمان توانمند راهیان نور بودند.
سردار کارگر گفت: سال گذشته حدود ۲ میلیون نفر از منطقه عملیاتی غرب کشور و حدود ۶ میلیون از منطقه عملیاتی جنوب کشور بازدید داشتند.
وی افزود: در حوزه‌ی بازدید راهیان نور، استقبال خودرو‌های شخصی افزایش چشم‌گیری داشته که در حوزه تسهیل سفر راهیان نور، خدمات شب خوابی به خودرو‌های شخصی نیز از سال گذشته ممکن شده است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: با توجه به تکمیل زیرساخت‌ها، شبانه حدود ۱۲۰ هزار نفر امکان استقرار در مناطق عملیاتی جنوب کشور دارند.
سردار کارگر افزود: در حوزه امنیت راه‌ها با تشکیل کمیته انتظامی، اقدامات خوبی با همکاری پلیس و وزارت راه و شهرسازی انجام شد که این مطالبه مقام معظم رهبری بوده است. وی گفت: در حال پیگیری ساخت دو فیلم فاخر با محوریت شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری هستیم و با صدا و سیما در حال رایزنی برای رفع مشکل دو فیلم تولید شده در مورد شهید بروجردی و شهید باکری جهت پخش هستیم . افتتاح باغ موزه دفاع مقدس تا خرداد ۹۹ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه تا کنون باغ موزه دفاع مقدس پیشرفت ۳۰ درصدی داشته است تصریح کرد:براورد می‌شود این باغ موزه تا پایلن سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد و در خرداد ۹۹ تمام فاز‌ها به بهره برداری کامل برسد.
سردار کارگر افزود:در جلسه‌ای که امروز با شهردار مشهد و رییس شورای شهر داشتیم از طرف تقی زاده خامسی عنوان شد که اهتمام جدی برای راه اندازی این باغ موزه وجود دارد و تاکید زیادی بر وجود امکانات دیجیتال در این باغ موزه داشتند. انتهای پیام//ف.ج نشست خبری رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با رسانه‌ها و جراید خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است