Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: یک میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه اشتغال روستایی در گنبدکاووس پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, عبدالقدیر کریمی, ظهر امروز در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گنبدکاووس در فرمانداری ویژه اظهار داشت: البته در جهت اشتغالزایی روستایی با نظر مثبت, اعتبارات بالای یک میلیارد تومان نیز از طریق کشوری پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: باید توجه شود تا پرداخت تسهیلات به صورت کارشناسی و با فرایند منطقی و قابل دفاع و فرد قابل اعتماد پرداخت شود و همه توان در جهت پیگیری کار فرد سرمایه‌گذار باشد.

کریمی تصریح کرد: جلسات کارگروه اشتغال, یکی از جلسات مهم حوزه شهرستان است و مدیران باید این جلسه را اولویت و طبقه‌بندی نخست خود در برنامه کاری داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: یکی از شاخص‌های ارزیابی و عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی, عملکرد در تولید و اشتغال خواهد بود و همه مصوبات کارگروه اشتغال شهرستان از طریق استان مورد توجه قرار گیرد و یک نماینده تام الاختیار مطلع و نگاه فنی در نظر بگیرید.

کریمی یادآور شد: امروز پروژه حدود 300 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در حوزه انرژی خورشیدی در دهستان کرند کلنگ‌زنی می‌شود که از 2 هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد و در توسعه اشتغالزایی روستایی تاثیرگذار خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در حوزه والیبال و سوارکاری در بخش ورزش ظرفیت‌های خوبی در زمینه اشتغالزایی وجود دارد و با توجه به اینکه گنبدکاووس, نخستین تولیدکننده گندم است می‌توان در حوزه ماشین آلات کشاورزی و ادوات کشاورزی با محوریت جلوگیری از ریزش آن تمهیدات خوبی از طریق تسهیلات بانکی انجام داد.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه