Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- دانش‌آموزان اسلامی آموزشگاه حکیم نظامی ناحیه یک کرمانشاه و آموزشگاه آیت الله خامنه‌ای شهرستان سرپل ذهاب موفق به کسب رتبه برتر کشوری جشنواره انجمن اسلامی دانش‌آموزان شدند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه؛ انجمن اسلامی آموزشگاه حکیم نظامی ناحیه یک کرمانشاه در بخش مراکز استانها و آموزشگاه آیت الله خامنه ای شهرستان سرپل ذهاب در بخش مراکز شهرستان های کشور موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره «انجمن برتر» توسط این تشکل دانش‌آموزی با راهبردهای اصلی ایجاد نشاط تشکیلاتی و فعال‌سازی انجمن‌های اسلامی مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.

از اهداف و سیاست‌های انتخاب انجمن اسلامی برتر می‌توان به «آموزش شبکه دانش‌آموزی به ویژه اعضای اصلی از جمله مسئولان انجمن اسلامی مدرسه و شوراهای شهرستان و استان در راستای «ایفای نقش مطلوب آنان در انجمن اسلامی مدرسه»، «پیگیری اهداف سیر تربیتی در بستر قرارگاه‌های دانش‌آموزی و سایر برنامه‌های تربیتی تشکیلاتی همگام با فعالیتهای انجمن‌های اسلامی مدارس»و «تقویت جایگاه انجمن‌های اسلامی مدارس به عنوان ثمرات و نمود فعالیت جنبش دانش‌آموزی، شناسایی الگو های مطلوب از فعالیت‌های تربیتی تشکیلاتی تشکل در حوزه دختران و پسران و معرفی این الگوها به کلیه سطوح تشکیلات» اشاره کرد.

«ایجاد فضای با نشاط فعالیت تربیتی تشکیلاتی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های انجمن‌های اسلامی مدارس»، «آماده‌سازی شبکه پشتیبان از ستاد مرکزی تا ستادهای استانی و تقویت انسجام حوزه‌های مختلف و مراکز اقماری در راستای پشتیبانی از عملیات تربیتی تشکیلاتی»، « دست‌یابی به رصد و تحلیل مناسب و درست از عملکرد تشکل در کلیه سطوح با بهره‌گیری از ظرفیت انتخاب انجمن اسلامی برتر» از دیگر فعالیت ها است.

آموزش کمک‌های اولیه به اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزی کرمانشاه

با حضور مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان و مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه تفاهم نامه اجرایی در سطح استانی امضاء شد.

پیرو تفاهم نامه کشوری همکاری فی مابین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، تفاهم نامه استانی به منظور برنامه ریزی و اجرای فعالیت های مشترک، هلال احمر و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در زمینه های مرتبط، مشارکت در اجرای طرح های مورد توافق و بهره گیری از امکانات و توانمندی های یکدیگر منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری استانی فی مابین جمعیت هلال احمر استان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حضور مدیرعامل و معاون جوانان جمعیت هلال احمر از یک سو و مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان استان کرمانشاه در دفتر مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمرمنعقد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یکی از جامعه های هدف مشترک اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و جمعیت هلال احمر، را دانش آموزان خواند و افزود اجرای برنامه ها آموزشی ، فرهنگی، امدادی و بشر دوستانه بصورت مشترک می تواند اثر گذاری آنها را بیشتر کند.

امیریان با تاکید براینکه هلال احمر براساس اصل بشر دوستی و نوع دوستی ایجاد شده است، گفت: بر مبنای همین نوع دوستی، بخشی از فعالیت ها شامل امدادونجات می شود اما فراموش نکنیم که امروز مسائل اجتماعی هم نیاز به امدادونجات دارد.

وی با بیان اینکه در جامعه اعتماد خوبی به جمعیت هلال احمر وجود دارد، خاطرنشان کرد: فعالیت های ما در یک شبکه گسترده در تمام کشور انجام می شود که این ظرفیت خوبی برای جذب اعضای جدید و اجرای فعالیت ها و برنامه های فرهنگی، آموزشی و بشردوستانه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از راه های داشتن جامعه سالم، اعتماد به جوانان است، افزود: می توانیم برای ایجاد این اعتماد، نقشه راه ترسیم کنیم و با تدوین برنامه، جوانان را در امور مختلف دخالت دهیم.

در ادامه این جلسه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه، نیز با اشاره به این مطلب که دانش آموزان قشر حساسی هستند که در معرض آسیب های زیادی قرار دارند گفت: باید برای پیشگیری و کاهش مشکلات فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی کرد.

علی صفدری با تاکید بر لزوم فراگیری مباحث امدادونجات توسط دانش آموزان افزود: توانمندی ها و ظرفیت های سازمان هلال احمر فرصت خوبی است تا دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی از آموزش های امداد وکمک های اولیه بهره مند شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه، طی حکمی اسماعیل جانعلی پور را به عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم دبیر کل جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان آمده است:

به پیشنهاد شورای محترم مرکزی اتحادیه، جنابعالی را که بحمدالله از شایستگی اخلاقی، روحیه انقلابی و جهادی، در کنار تجارب ارزشمند مدیریتی درون و برون تشکیلاتی برخوردار هستید، به موجب این حکم، برای مدت دو سال، به عنوان؛ " دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان " منصوب می‌نمایم. انتظار می‌رود؛ از مسیر اجرایی‌سازی سند تحول و تعالی تشکل، با اولویت بندهای پنجم تا دهم، ترویج گفتمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و بیانیه گام دوم، تدقیق نقش اتحادیه به‌عنوان پرچمدار جنبش دانش‌آموزی در روند ترمیم و تحقق سند تحول آموزش و پرورش، امیدآفرینی در سایه تقویت حرکت‌های اجتماعی در فضای دانش‌آموزی، تربیت نیرو، آرمان‌خواهی و تقویت هویت دینی، انقلابی، ملی و تشکیلاتی دانش‌آموزان، مورد اهتمام باشد. توفیق روزافزونتان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم و دعاگوی وجود شریفتان هستم.

گفتنی است، از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر اسماعیل جانعلی پور می‌توان به مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، جانشین اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین اشاره کرد.

وی همچنین در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان سوابق طولانی و درخشانی داشته است که قائم مقام دبیر کل در امور مشارکت‌ها، مسئولیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در استان گیلان از جمله سوابق ایشان بوده است.

لازم به ذکر است پیش از این حسین تاریخی برای سه دوره و به مدت ۶ سال دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بوده است.

کد خبر 6099004 علی قدمی

دیگر خبرها

  • جذب ۲۴۵ نیرو در هلال‌احمر استان کرمانشاه
  • کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم
  • حسینی در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در ‌مسابقات‌ دادرس هلال‌احمر
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد
  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد