Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با سید نورخدا موسوی، جانباز صد درصد نیروی انتظامی و شهید زنده لرستانی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛ فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد به همراه جمعی از کارکنان سپاه، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی از جانبازصد درصد نیروی انتظامی و شهید زنده لرستانی،سید نورخدا موسوی و خانواده اش تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش مجازی اسطوره هایی همچون رستم و سهراب در بزرگ نشان دادن کشور ایران اظهار داشت: امروز شهدا و جانبازانی همچون سید نورخدا را داریم که عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به شکلی واقعی و حقیقی به نمایش جهان گذاشته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد تصریح کرد: شجاعت، مقاومت و ایثارگری جانباز صد درصد، سید نورخدا موسوی، به عنوان یک چهره ملی در کل کشور زبانزد است.

سرهنگ بازگیر ضمن قدردانی و تشکر از صبر و خستگی ناپذیری همسر جانباز صددرصد لرستانی، در مراقبت های شبانه روز از او گفت: قطعاَ و یقیناَ وجود شما در راهی که سید انتخاب کرده تأثیرگزار بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد ضمن قدردانی مجدد از همسر شهید زنده، خاطرنشان کرد: امروز نه صِرف یک دیدار،بلکه به منظور تجدید بیعت با سید عزیز و گرفتن توان و انرژی مضاعف در مسیر خدمتگزاری، آمده ایم.

سرهنگ بازگیر با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ پیرامون تروریست خواندن سپاه گفت: همانطوری که فرمانده کل سپاه تأکید کردند، درصورت اعلام این حرف، ما هم آمریکا را همسنگ داعش حساب می کنیم.

وی در این خصوص ادامه داد: از شهید زنده می خواهیم که ما را برای مقابله با استکبار و ظلم در هر نقطه از جهان، دعا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: شهید زنده ،سید نورخدا موسوی آیتی از خداوند بر روی زمین است که روزانه صدها نفر از مردم شهر و کشورما با دیدن این نشانه، خدایی می شوند.

وی با اشاره به زنده بودن ،حاضر و ناظر بودن تمامی شهدا بیان کرد: فرق عمده شهید زنده سید نورخدا با دیگر شهدا در این است که وقتی بر بالینش قرار می گیری و حرف میزنی، سید با باز و بسته شدن چشم هایش با تو حرف می زند و همان لحظه جواب می دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم