Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواهر شهید ابراهیم هادی از تشرف فردی مسیحی به اسلام پس از مطالعه کتاب سلام بر ابراهیم پرده برداشت و ماجرای دعوتش به کانال کمیل توسط برادر شهیدش را هم عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران نیوز ، امروز کمتر کسی است کتاب «سلام بر ابراهیم» را نخوانده باشد. یادمان ابراهیم شهید امروزه وعده‌گاه پنج‌شنبه عصر بسیاری از جوانان شده و چه معجزاتی که در این قطعه مقدس رخ نداده و چه جرقه‌هایی که در دل‌های آنان نخورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتما شنیده‌اید که شهیدهادی خوش قد و بالا بود و برای مبارزه با نفس، به بازار می‌رفت و بار دیگران را حمل می‌کرد؛ آری، او این قبیل اقدامات را انجام می‌داد تا مصداق بارز «و لا تمش فی‌الارض مرحا» باشد.

مقامش آن‌قدر والاست که وقتی استاد پناهیان قصد تعریف جایگاه رفیع شهیدحججی را دارد، این‌طور عنوان می‌کند که «شهیدحججی، ابراهیم هادی دیگری است».

این‌ها همه بهانه‌ای شد تا به گفت‌وگو با خواهر این شهید والامقام بنشیم و از وی بخواهیم تا مطالب نابی که تاکنون در رسانه‌ای مطرح نشده را برایمان بیان کند.

زهره هادی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: واقعا همه خصلت‌های خوب در شهدا جمع شده است. ایشان بر روی بحث حجاب و عفاف خیلی کار کردند و این کار کردن هم از شروع نوجوانی آغاز شد و همواره در این راستا حرکت می‌کرد.

* اعتقاد آقا ابراهیم به شروع امور تربیتی از درون خانه

وی به اقدام جالب برادر شهیدش اشاره کرد و گفت: حتی به ما نیز تاکیداتی داشت و همواره معتقد بود که تعلیم و تربیت را باید از درون خانه آغاز کرد.

خواهر شهید ابراهیم هادی عنوان کرد: ابراهیم از طفولیت بنای این کار را مستحکم ساخت و همیشه به ما گوشزد می‌کرد که اگر می‌خواهید فردی شایسته باشید، باید حجاب ظاهری و باطنی‌تان را رعایت کنید.

هادی هم‌چنین در ارتباط با استقبال فراوان جوانان از شهیدابراهیم هادی و رفاقت با این شهید بیان داشت: ایشان از درون خالص شده و از همه امور دنیایی دست کشیده بود. با آن سن کمی که داشت، از همه متعلقات دنیوی جدا بود و به چیزی دل نمی‌بست.

* خواهر شهید هادی از شهیدحججی می‌گوید

وی در ادامه افزود: اگر دست کسی را می‌گرفتند و یا به پدر و مادر احترام می‌گذاشتند برای خدا بود و کسی هم که برای خدا باشد، مانند شهیدحججی و سایر شهدا در محضر خداوند عزیز می‌شود.

خواهر شهید ابراهیم هادی یادآور شد: خیلی‌ها از من سوال می‌پرسیدند که «چرا شهید ابراهیم هادی این‌قدر عزیز است؟» و من نمی‌دانستم که جواب آن‌ها را چه بدهم که مسئله شهیدحججی به وجود آمد و متوجه شدم که اگر خداوند بخواهد بنده‌ای را انتخاب کند، دست بندگانش نیست.

هادی تاکید کرد: خداوند برخی از بندگان را از درون محک می‌زند و من فکر می‌کنم که هیچ زنگاری در دل ایشان وجود نداشت.

وی ادامه داد: خیلی از جوانان هستند که به من مراجعه می‌کنند و از تاثیر آقا ابراهیم در زندگی‌شان می‌گویند. اخیرا هم خواهرزاده‌ام با فردی مسیحی مواجه شده که پس از مطالعه کتاب «سلام بر ابراهیم» به دین مبین اسلام مشرف می‌شود.

* صدای ابراهیم حتی به آن سوی مرزها هم رسیده است …

خواهر شهید ابراهیم هادی به تبلیغ برادرش حتی در خارج از مرزهای کشور اشاره و مطرح کرد: در جامعه‌الزهرا(س) قم نیز دوستانی از استرالیا، فرانسه و چند کشور دیگر اعلام کردند که ما می‌خواهیم از پیام‌آوران شهید ابراهیم هادی در دنیا باشیم چرا که حجابمان را از ایشان داریم.

هادی ابراز داشت: به کانال کمیل دعوت شده بودم و در آن جا دیدم که می‌گویند «ببینید کدام شهید شما را دعوت کرده است؟». من یکی از بسته‌ها را برداشتم و به گوشه‌ای آمدم؛ وقتی آن بسته را باز کردم، دیدم که ابراهیم من را دعوت کرده است.

وی در اظهارات پایانی‌اش خاطرنشان کرد: آن جا به‌ قدری خوش‌حال شدم که با خودم گفتم «داداشم امسال من را دعوت کرده است و می‌خواهد در همین آغاز سال به من عیدی بدهد». آن کارت هنوز هم در دست من است و از آن نگهداری می‌کنم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حفره بزرگ در‌ زمین اهواز پس‌ از باران (فیلم) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم) مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور