Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران کنگانی با محکوم کردن سخنان اخیر رییس جمهوری آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: آمریکا حق دارد از سپاه پاسداران عصبانی باشد زیرا امروز تنها تهدید واقعی برای نظام سلطه و استکبار جهانی سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سپاه پاسداران توانسته ریشه داعش را در منطقه بخشکاند و به همین خاطر دشمنان عصبانی و درمانده شده اند.
خطیب جمعه کنگان یادآورشد: عهد شکنی های آمریکا و تهدیدهای پوشالی استکبار نشان داده ، مسئولان و طیف های سیاسی آنجا که منافع ملی را در خطر ببینند با همدلی و وحدت مقتدرانه مقابل دشمنان می ایستند.
وی با انتقاد از مواضع دوگانه آمریکا در خصوص برجام و عهد شکنی استکبار جهانی و تهدیدهای مضحک ترامپ گفت: آمریکا بداند اگر کوچکترین غلطی کند تمام منافع و پایگاههای آنان در منطقه دچار آسیب و حامیان او بویژه رژیم کودک کش صهیونیست از صفحه روزگار محو خواهد شد.
محمودی افزود: آمریکا بداند مذاکره مجدد درباره برجام بی معناست و در خصوص توانمندی موشکی ایران اسلامی نیز حق هیچ دخالتی ندارد.
امام جمعه کنگان گفت: نداشتن شغل و بیکاری باعث شده تا میل به ازدواج در جوانان این شهرستان کمرنگ و تاخیر در ازدواج صورت گیرد.
وی افزود:بارها گفته ام زیبنده نیست درکنار صنایع عظیم نفت و گاز جوانان این خطه از بیکاری رنج ببرند.
محمودی گفت: انتظار جدی از مسئولان استانی و بویژه مسئولان صنعت و شرکت ها این است که برای اشتغال جوانان این منطقه چاره اندیشی جدی و عملی کنند.
وی با گرامیداشت هفته ناجا از تلاش نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی در تامین امنیت و آرامش کشور تشکر کرد.
خطیب جمعه کنگان با اشاره به روز جهانی استاندارد اظهارداشت: امیدواریم در تولید ، واردات و صادرات مقوله مهم استاندارد جدی در نظر گرفته شود.
/ 6045/7208** ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است

امام جمعه رشت با اشاره به تحولات اروپا و آمریکا گفت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری و نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا است.

به گزارش مهر؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: تلاش امام جعفر صادق (ع) در راستای گسترش اندیشه اسلام بود و در دوران امامت خویش چند کار اساسی انجام دادند که ثمرات آن را امروز در جامعه شیعی شاهد هستیم.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده زمان خروج آمریکا از برجام و اعلام کاهش گام به گامی تعهدات هسته‌ای است، امام راحل درباره آمریکا می‌فرماید؛ این ابر قدرت‌ها می‌خواهند به همه جا مسلط شوند برخی دولت‌ها فکر می‌کنند که اگر در دامن آمریکا بروند موفق می‌شوند، اما بدانند اشتباه است.

امام جمعه رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما هشت سال با صدام جنگ داشتیم این‌ها هر چقدر توانستند به رژیم بعثی کمک کردند، گفت: آمریکا هر چقدر طی این سال‌ها توانسته با کشور ما دشمنی کرده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

وی ادامه داد: امروز فرهیختگان دنیای اسلام جوانان اروپا و آمریکا را تحسین می‌کنند حقایقی که جمهوری اسلامی ۴۵ سال می‌گوید کسی باور نمی‌کرد، اما امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند خدا را شکر بیداری در جهان ایجاد شده البته جبهه استکبار همواره از بیداری اسلامی و ملت‌ها در هراس بودند.

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: استکبار جهانی برای اداره خود هیچ فردی برایشان مهم نیست هر کسی در عرصه بیداری قرار بگیرند برای اینکه خودشان بمانند از هیچ کاری فروگذاری نمی‌کنند.

امام جمعه رشت خطاب به همه مسؤولان اجرایی و قوای سه گانه کشور تصریح کرد: امروز شرایط خوبی حاکم است، امروز رسانه‌های جهانی به جان یکدیگر افتاده، صهیونیسم و استکبار جانی عقب نشینی کرده‌اند، اما گاهی مواقع دلخوری‌ها و مشکلاتی نیز در داخل است که باید توسط مسؤولان جبران و مشکلات رفع شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعتراض ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا محور مهم سخنان امامان جمعه گلستان
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم