Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دارایی ایتالیا ضمن تاکید بر عزم آن کشور در گسترش مناسبات با ایران آمادگی کشورش را برای همکاری در حوزه های مختلف اعلام و بر علاقمندی کمپانیهای ایتالیایی برای همکاری با طرفهای ایرانی تاکید نمود .

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان که برای شرکت در اجلاس پائیزه وزرا در بانک جهانی و صندوق بین المللی دیروز عصر وارد واشنگتن شده بود با وزرای چند کشور دیدار و ملاقات نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از شادا،کرباسیان در دیدار با وزیر دارایی ایتالیا ضمن اشاره به 3 برابر شدن حجم مبادلات بین دو کشور در 6 ماهه اول سال 2017 در مقایسه با سال قبل بر ضرورت گسترش بیشتر روابط اقتصادی دو کشور تاکید نمود .

بر اساس این گزارش، کرباسیان با اشاره به مذاکرات بسیار خوب بین دو کشور در حوزه ایجاد خطوط اعتباری و اقدامات جدی انجام شده توسط بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی کشورمان از یکسو و بانکهای ایتالیایی از سوی دیگر اظهار امیدواری کرد که حسب توافقات انجام شده طی چند هفته آتی این موافقتنامه ها به امضای طرفین برسد.

مطابق این گزارش، وی هم چنین با اشاره به اقدامات بسیار خوب کشورمان در حوزه شفاف سازی و سازماندهی عملیات بانکی و برنامه های موفق اقتصادی کشور در طی چند سال اخیر اظهار داشت : حفظ رشد 12 درصدی اقتصادی و متوسط 8 درصد طی برنامه های توسعه ای مان نیاز به ایجاد تنوع در تامین منابع مالی و تکنولوژی در کشور با تکیه بر توانمندیهای داخلی دارد .

وی همکاری با ایتالیا در حوزه های مختلف بویژه صنایع فولاد ، حمل و نقل و نظائر آنرا زمینه های خوبی برای تقویت این همکاریها دانست .

این گزارش حاکی است، وزیر دارایی ایتالیا نیز در این ملاقات ضمن تاکید بر عزم آن کشور در گسترش مناسبات دوجانبه آمادگی کشورش را برای همکاری در حوزه های مختلف اعلام و بر علاقمندی کمپانیهای ایتالیایی برای همکاری با طرفهای ایرانی تاکید نمود .

وی همکاریهای مالی بین دو کشور را زمینه ساز همکاریهای فنی و تکنیکی بین ایران و ایتالیا دانست.

سپس در این ملاقات طرفین حوزه های مختلف همکاری ها را مورد بررسی قراردادند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی

علی المؤید رئیس سازمان رسانه و ارتباطات این کشور امروز (شنبه) با «فرشاد مهدی پور» معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و هیاتی به نمایندگی از نهاد‌های مهم رسانه‌ای این کشور دیدار و درباره همکاری‌های مشترک تبادل نظر کرد.

در این نشست که در بغداد برگزار شد، تقویت همکاری‌ها در حوزه رسانه، تولید محتوای رسانه‌ای که به انتقال تصویر حقیقی دو کشور کمک می‌کند و توسعه و سازماندهی کار شبکه‌های اجتماعی دیجیتال پیشرفته از طریق تولید مطالبی که همگام با پیشرفت‌های دنیای ارتباطات باشد و با فرهنگ و مطالب مورد علاقه مردم دو کشور سازگار باشد، بررسی شد.

همچنین در این نشست، پوشش رسانه‌ای سفر زیارت اربعین نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیات ایرانی از سازماندهی عراق در برگزاری مراسم اربعین طی سال‌های گذشته و موفقیت بزرگ و برجسته این کشور در پوشش رسانه‌ای سفر اربعین سال گذشته تقدیر کرد و پیشنهاد داد که از تجربه ایرانیان در حوزه سازمان رسانه‌ای عتبات عالیات استفاده شود.

در بخش دیگری از این نشست، راهکار‌های همکاری مشترک دو کشور برای مبارزه با اخبار جعلی و راه‌های مبارزه با این اخبار از طریق تشکیل کمیته‌های مشترک که به کاهش شایعات گمراه‌کننده و محتوای جعلی که به روابط بین دو کشور آسیب می‌زند، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست، هیات ایرانی امکان برگزاری دوره‌های آموزشی در جمهوری اسلامی ایران از سوی دانشگاه‌های متخصص در حوزه رسانه و ارتباطات و همچنین دانشکده‌های آموزشی مامور به این حوزه را پیشنهاد کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی