Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام- ایرنا - استاندار ایلام بر حمایت همه جانبه از تولید استان تاکید و هشدار داد: دستگاه های دولتی باید کالاها و محصولات تولید شده دراین استان را در اولویت خرید قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: در شرایط یکسان قیمت و کیفیت، دستگاه ها باید از تولید استان خریداری کنند تا از واحدهای تولیدی ایلام حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از سازمان مدبریت و برنامه ریزی خواست بخشنامه ای متکی به قانون تنظیم کند که در راستای حمایت از تولیدات داخل استان ذیحسابان هر خریدی که محصول آن در استان تولید می شود ولی دستگاه همان را در خارج از استان تهیه می کند، پرداخت نکنند.
سلیمانی به استفاده و خرید محصولات تولید استان تاکید و ابراز امیدواری کرد: انجام خرید دستگاه ها از واحدهای تولیدی استان به عنوان الگویی برای همه اقشار دراستان نهادینه و حمایت شود.

** چوب لای چرخ تولید نگذارید
استاندار ایلام همچنین به مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد که با اشرافیت و اطلاعات کامل از طرح ها در نشست رفع موانع تولید حضور یابند.
وی افزود: بانک ها مطالبی که قانونی نیست در نشست ها بیان نکنند، من به خوبی الفبای بانک ها رو مطلع ام نباید اجازه داد کسی چوب لای چرخ تولید بگذارد.
سلیمانی دشتکی از دستگاه های ذیربط خواست نسبت به تهیه طرح های جدید به مبلغ 1400 میلیارد تومان اقدام کنند و بانک های استان نیز این طرح ها را از نظر کارشناسی بررسی کنند و اعلام کنند.
وی افزود: با توجه به حجم مناسب اعتبار اخصاصی شامل یارانه تسهیلات در حدود 170 میلیارد ریال و منابع اقتصاد مقاومتی حدود 260میلیارد تومان و سایر منابع اختصاص یافته نیازمند تهیه و ارائه پروژه های دارای توجیه فنی، اهلیت مالی و قابل اجرا خواهیم بود.
به گزارش ایرنا در این نشست مشکلات چند طرح تولیدی از جمله کارخانه سیمان ایلام، طرح شن زار موعود، کارخانه آسفالت، مرغداری 20 هزار قطعه ای، طرح پروار بندی، طرح تولیدات الکتریکی و لامپ کم مصرف و ... مطرح و مصوباتی در راستای حمایت از این طرح ها به تصویب رسید.
همچنین به منظور رفع مشکلات و تعیین تکلیف بدهی های کارخانه سیمان ایلام مصوب شد که نشستی تخصصی با بررسی کامل مشکلات این کارخانه و تعیین تکلیف بدهی های آن برگزار شود.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی **انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7177/6034

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، الدر بوتائف نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان قم بازدید و با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دیدار کرد.

سیداکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این دیدار بر افزایش تعاملات تجاری ایران به ویژه استان قم با روسیه تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه ما، مقصد خوبی برای صادرات استان قم محسوب می‌شود و می‌توانیم با افزایش تعاملات خود ظرفیت‌های صادراتی این استان را بیشتر معرفی کنیم.

نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال شهروندان روسی از کالاهای ایرانی، عنوان کرد: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این موضوع باعث استقبال شهروندان ما در سراسر این کشور شده است.

بوتائف بیان کرد: ما به دنبال افزایش تعامل با ایران و قم هستیم و می‌توانیم ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه‌های مختلف را بیشتر در کشورمان معرفی کنیم.

کد خبر 6090466

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان