Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- ایرنا- دبیرستاد اقامه نماز استان البرز بر لزوم تداخل نداشتن جلسات مدیران و همایش های دستگاه های اجرایی با زمان نماز اول وقت تاکید کرد.

حجت الاسلام سید اکبر موسوی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: توجه به اقامه نماز در اول وقت امری مورد تاکید دین مقدس اسلام است که در نظام اداری نیز در قالب آیین‌نامه ترویج توسعه فرهنگ نماز مصوبه هیات وزیران مورد توجه قرار گرفته که این آیین نامه از سوی ستاد مرکزی به تمام دستگاه های اجرایی استان ها ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تلاش ما و مسئولان بر رعایت اقامه نماز اول وقت و عدم تداخل آن با جلسات است اظهار داشت: توجه به نماز در سال‌های متمادی مورد تاکید بوده چراکه می‌دانیم که اگر مسئولی بخواهد جامعه را به سمت اقامه نماز اول وقت هدایت کند در گام نخست خودش باید عامل باشد.
وی گفت: فقط در برخی موارد جلساتی به صورت اضطراری شاید برگزار شود که ممکن است زمان آن با وقت شرعی و نماز تداخل پیدا کند که جز استثنائات بوده ولی اگر فراگیر شود اقدامی غیر قابل پذیرش است.
موسوی از مسئولان استانی خواست تا به نماز به عنوان یک فریضه الهی و از واجبات اسلام توجه ویژه داشته باشند و افزود: نماز بارزترین مصداق امر به معروف است و از آن جا که جامعه ما یک جامعه اسلامی است، اقامه نماز اول وقت در ادارات و مکان های عمومی تاثیر ویژه ای در ترویج این واجب دینی دارد.
وی اظهار امیدوار کرد که همه ما بتوانیم نسبت به این موضوع مهم حساس بوده و جلسات خود را به گونه‌ای تنظیم کنیم که با وقت شرعی تداخل نداشته باشد.
دبیرستاد اقامه نماز استان البرز یادآور شد که بیشتر دستگاه های اجرایی به این امر مهم اهتمام ویژه ای دارند و تاکنون گزارشات خیلی کمی از عمل نکردن به این آیین نامه داشته ایم.
6156 / 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، نماز جمعۀ این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد.

گفتنی است، درب‌های دانشگاه تهران جهت اقامه نماز جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح باز خواهند شد.

دیگر خبرها

  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد