Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: 261 دانشجو از واحدهای دانشگاه پیام نور کشور در مرحله شفاهی بیست و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت کشور در مشهد حضور می یابند.

محمدعلی داوریار روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره 23 تا 25 مهر جاری در مشهد با شرکت 150 دانشجوی دختر و 111 دانشجوی پسر از سراسر کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این تعداد برگزیدگان مسابقات شفاهی، کتبی و پژوهش و فناوری هستند که پیشتر با شرکت هفت هزار و 613 نفر از دانشجویان واحدهای دانشگاه پیام نور در سراسر کشور برگزار شده بود.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: از این تعداد چهار هزار و 941 نفر در هشت رشته بخش کتبی جشنواره شرکت کردند. 24 برگزیده این بخش در جشنواره قرآن و عترت مشهد طی دو روز آینده تجلیل می شوند.
وی افزود: 23 برگزیده بخش پژوهش جشنواره نیز در مشهد مورد تجلیل قرار می گیرند. 261 برگزیده بخش شفاهی جشنواره در رشته های ترتیل، تحقیق، حفظ پنج، 10، 20 و کل قرآن کریم در مشهد طی دو روز با هم رقابت می کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ادامه داد: در هر رشته از بخش شفاهی پنج نفر برگزیده خواهیم داشت که آنها جواز ورود به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاههای سراسر کشور را بدست می آورند.
وی در ادامه همچنین پیرامون ثبت نام دوره فراگیر دانشگاه پیام نور امسال گفت: ثبت نام اینترنتی از متقاضیان 23 تا 30 مهر جاری از طریق سایت اینترنتی پیام نور انجام می شود و بعد از ثبت نام دانشجو و انتخاب چند واحد درسی، متقاضی هر رشته از هر واحد دانشگاه پیام نور در کل کشور می بایست در آزمون مربوط به آن واحدهای درسی که هشتم دی آتی برگزار می شود شرکت کند و بعد از بدست آوردن نمره لازم در آن رشته در دانشگاه پیام نور دلخواه خود تحصیل کند.
داوریار افزود: هزینه ثبت نام برای دانشجوی متقاضی دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فقط 700 هزار ریال است. هیچ موسسه ای از این دانشگاه مجوز برگزاری کلاس را برای دانشجویان پیام نور ندارد زیرا همه کلاسهای دانشگاه در خود واحدها برگزار می شوند.
وی حضور اختیاری در کلاس درس، ارائه مدرک معتبر وزارت علوم برای دانشجویان اعم از دوره های عادی و فراگیر، برخورداری از پایین ترین نرخ شهریه در بین دانشگاههای کشور، پرداخت وام بدون بهره، استفاده از کلاسهای درس به صورت اینترنتی، امکان تحصیل همزمان در دو رشته و امکان انتخاب محل آزمون در همه واحدهای پیام نور سراسر کشور را از مزایای تحصیل در این دانشگاه برشمرد.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ادامه داد: هفته جاری فرصت برای تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور برای کسانی که در کنکور سراسری امسال شرکت کرده یا نکرده اند فراهم شده است.
وی گفت: متقاضیان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور می توانند حتی بدون پرداخت شهریه نیز هفته جاری ثبت نام کرده و انتخاب واحد خود را انجام دهند.
داوریار افزود: شهریه ثابت امسال برای دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور 170 هزار تومان و برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد 800 هزار تومان است.
دانشگاه پیام نوردر خراسان رضوی 30 هزار دانشجو، 14 هزار عضو هیات علمی، استاد و کارمند دارد.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشار: حسین کریم زاده
7489/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود