Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچ اختلافي با برانکو ندارم و بايد بگويم که تصميم گيرنده اول و آخر در پرسپوليس سرمربي تيم است.
سيدجلال حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص ديدار اين تيم مقابل روسيه وضعيت پرسپوليس، ديدار برگشت اين تيم مقابل الهلال عربستان و موارد ديگر صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيد:
فارس: بعد از مدت‌ها مصدوميت بالاخره در دو بازي اخير تيم ملي به ميدان رفتي و اين يک خبر خوب براي پرسپوليسي‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدا را شکر وضعيتم خيلي خوب شده است. هر چند که بعد از يک مدت طولاني و پس از يک مصدوميت سخت برگشتم و توانستم در دو بازي دوستانه تيم ملي به ميدان بروم. خوشبختانه شرايطم خوب است و آماده بازي براي پرسپوليس هستم.
فارس: وضعيت پرسپوليس در آستانه بازي با الهلال عربستان چطور است؟
شرايط تيم خوب است و همه بازيکنان براي موفقيت تيم تلاش مي‌کنند. خود من هم همه سعي‌ام را خواهم کرد تا با تمام توان به پرسپوليس کمک کنم. آماده بازي برابر الهلال هستم و اگر در ترکيب باشم با همه وجود براي موفقيت پرسپوليس بازي خواهم کرد.
فارس: از بازي با روسيه که برگزار شد، صحبت کن.
شرايط تيم ملي شرايط خاصي است و مطمئنا هر بازي و اردوي تدارکاتي مي‌تواند به تيم ملي در اين روزها کمک کند. ما مقابل روسيه که ميزبان جام جهاني است و يک تيم قلدر اروپايي به حساب مي‌آيد بازي کرديم و اين براي تيم ملي که جوان شده يک بازي خوب و مفيد بود. به نظرم در اين بازي تيم ملي محک جدي خورد و علاوه بر نتيجه خوبي که گرفتيم اعتماد به نفس بازيکنان جوان تيم ملي بالاتر رفت. مطمئنا هر چقدر بازي‌هاي سنگين و خوب برگزار کنيم براي آماده سازي تيم ملي در راه صعود به جام جهاني، بهتر خواهد بود.
فارس: پرسپوليس بازي حساسي مقابل الهلال عربستان دارد و اين در حالي است که براي صعود نياز به معجزه هست. نظرت در خصوص اين بازي چيست؟
ببينيد بازي با الهلال با همه بازي‌ها فرق مي‌کند. چرا که تيم الهلال با همه تيم‌هاي آسيايي متفاوت است. شايد بتوان مقابل خيلي از تيم‌هاي غرب آسيا نتيجه گرفت اما الهلال تيم بسيار قدرتمندي است و اين را بايد در نظر گرفت که ما در بازي رفت نتيجه خوبي نگرفتيم و اين موضوع باعث شد تا شرايط ما سخت شود. با اين همه دست از تلاش برنخواهيم داشت و با همه وجود مقابل الهلال بازي مي‌کنيم. قبول دارم که کار سختي است اما ما چيزي کم نمي‌گذاريم. به نظر من بازي با الهلال يکي از سخت‌ترين روزهاي پرسپوليس و هوادارانش در اين چند سال است و فشار زيادي روي تيم وجود دارد. به همين دليل پيش‌بيني من اين است که بازي بسيار مشکلي پيش روي ما قرار خواهد داشت.
فارس: پرسپوليس در 9 روز بايد 3 بازي سنگين انجام دهد اما تيمي مثل الهلال بازي‌هايش لغو شده تا بازيکنانش بدون خستگي مقابل پرسپوليس بازي کند. فکر نمي‌کني اگر بازي‌هاي پرسپوليس هم لغو مي‌شد اين تيم با شرايط بهتري به مصاف الهلال مي‌رفت؟
به هر حال شرايط پرسپوليس شرايط خاصي است و تا جايي که من مي‌دانم اين برنامه‌ريزي از قبل صورت گرفته بود. ما نبايد به اين مسائل فکر کنيم. چرا که فکر کردن به اين چيزها به خودمان آسيب مي‌رساند. ما بايد به اين فکر کنيم که بازي سختي در پيش داريم. بازي با الهلال سنگين‌ترين بازي چندين سال اخير پرسپوليس است و ما بعد از اين بازي بايد در جام حذفي بازي سختي مقابل نفت انجام دهيم و بعد از آن هم به مصاف استقلال خواهيم رفت. به نظر من از بازي با الهلال تازه کار سخت ما آغاز مي‌شود و ما بايد بدون فکر کردن به مسائل ديگر فقط تمرکزمان را روي بازي‌هايمان بگذاريم. چرا که فکر کردن به حواشي ما را از مسير اصلي‌مان خارج خواهد کرد.
فارس: پرسپوليس در بازي رفت مقابل الهلال شکست سنگيني متحمل شد. چقدر احتمال مي‌دهي که اين نتيجه جبران شود؟
همه کساني که فوتبال را مي‌شناسند مي‌دانند که حتي بازي‌هاي معمولي و ساده را هم نمي‌توان پيش‌بيني کرد چه برسد به بازي با الهلال که بسيار سخت است. هواداران پرسپوليس مي‌دانند که ما بازي سختي در پيش داريم. درست است که شرايط هم سخت خواهد بود اما ما با همه وجود به مصاف اين تيم مي‌رويم. نمي‌توانم نتيجه‌اي را پيش‌بيني کنم اما اميدوارم نتيجه‌اي را رقم بزنيم که هواداران پرشورمان را خوشحال کند هر چند که کار سخت است اما از ثانيه اول تا لحظه آخر بايد جنگيد.
فارس: در اين مدت اخير حاشيه و شايعه پيرامونت کم نبوده که يکي از مهمترين آنها شايعه قهر تو با برانکو بود. در اين باره چه صحبتي داري؟
بحث اين حرف‌ها نيست. تصميم‌گيرنده اول و آخر سرمربي تيم است و خوشحالم اين سؤال را پرسيدي. من از برانکو واقعا ممنون هستم که در روزهايي که شرايط سختي داشتم و آماده نبودم ريسک نکرد و به من بازي نداد چرا که درد کشيدگي عضله درد بسيار بدي است که گاهي تا مدت‌ها با بازيکن همراه است و به اين راحتي‌ها خوب نمي‌شود. برانکو اجازه داد تا من کاملا خوب بشوم. بايد بگويم هيچ اختلافي با برانکو ندارم و به عنوان يک بازيکن حرفه‌اي مي‌دانم که تصميم‌گيرنده نهايي در تيم سرمربي است و اوست که تصميم مي‌گيرد چه بازيکني يک دقيقه بازي کند و چه بازيکني 90 دقيقه به ميدان برود. در تيم ما اين صحبت‌ها وجود ندارد.
فارس: محروميت مهدي طارمي و حمايت جالب توجهت از او نقل محافل ورزشي شده است.
مهدي طارمي هر روز کنار ماست و کسي فکر نکند او محروم شده است. مهدي يکي از بهترين و سخت‌کوش‌ترين فوتباليست‌هايي است که ديده‌ام و هر روز کنار ما حضور دارد. مطمئنا هم ما و هم هواداران پرسپوليس منتظريم طارمي هر چه زودتر در بازي‌ها به ما اضافه شوند. من به عنوان کاپيتان تيم پرسپوليس مي‌گويم که ما منتظر او هستيم.
فارس: زماني که به همراه ساير ملي‌پوشان در روسيه بوديد سرپرست تيم نفت مصاحبه عجيبي انجام داد و عنوان کرد که تو، عليرضا بيرانوند و وحيد اميري که از نفت طلبکار هستيد از اين باشگاه پول گرفته‌ايد. هر چند که اين موضوع از سوي بيرانوند و وکيلش تکذيب شد!
متاسفانه تا وقتي که قانوني براي ما فوتباليست‌ها نباشد وضعيت همين طور است.آقايان هر صحبتي مي‌خواهند انجام مي‌دهند و بعد که مي‌بينند حرفشان نادرست بوده خيلي راحت آن را تکذيب مي‌کنند. موضوع همين است که آنها راحت اسم مي‌آورند و بعد خيلي راحت هم حرف‌هايشان را تکذيب مي‌کنند. من با وکيلم در اين مورد صحبت کردم و دنبال شکايت از اين مسئله هستم. اي کاش شرايطي فراهم شود تا ما هم بتوانيم به فيفا شکايت کنيم تا بلکه از اين طريق بتوانيم پول‌مان را بگيريم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در ادامه پیروزی‌های خود در لیگ حرفه‌ای عربستان، میهمان خود الفتح را با سه گل شکست داد.

آبی های پایتخت که سه شنبه گذشته مقابل العین امارات در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، حذف از آسیا را پشت سر گذاشتند، سپس بازگشتند و مقابل الفتح پیروز شدند و گامی دیگر در راه رسیدن به عنوان قهرمانی برداشتند.

الهلال علاوه بر میتروویچ صربستانی که چندین هفته غایب بود، از حضور سالم الدوساری و مالکوم برزیلی محروم بود اما با این وجود به پیروزی رسید.

این تیم به رهبری ژسوس پرتغالی امتیاز خود را به 80 رساند و اختلاف امتیاز بین خود و النصر را به طور موقت به 12 امتیاز رساند.

رسیدن به حد نصاب هشتاد امتیازی الهلال را حتی در سطح تیمهای آسیایی هم یکه تاز می‌کند و جالب اینکه آنها اکنون فرصت رسیدن به 98 امتیاز تا پایان فصل را هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی