Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در نشست شورای اداری شهرستان ابرکوه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و امامان جمعه ابرکوه، بخش بهمن و مسئولان این شهرستان برگزارشد، محمد محامدی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ابرکوه معرفی شد .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد دراین آیین باقدردانی از خدمات صادقانه سیدنبی رسولی فرماندار سابق ابرکوه گفت: شهرستان ابرکوه درمیان شهرستانهای استان یزد با کمترین تنش مواجه بوده و نظم درتشکیل جلسات شهرستان و حضور فعال در تشکیل هیات های مذهبی و شورای اسلامی شهر مبین اعتماد مردم و مدیریت مناسب فرماندار پیشین این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدعلی طالبی ادامه داد: تا روزی که مسئولیت داریم باید برای مردم و جامعه خدمت کنیم و خدمت به خلق الله خدمت در راه خداوند متعال است.
معاون سیاسی استانداری یزد، محمد محامدی سرپرست فرمانداری ابرکوه را از چهره فعال سیاسی استان یزد دانست و برای او در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.
امام جمعه ابرکوه نیز دراین آیین بیانات مهم رییس جمهوری در پاسخ به یاوگویی ها ترامپ را ستودنی دانست و افزود: تلاش های سکانداران وزارت خارجه ایران قابل تقدیر است و نخواهند گذاشت کسی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرارتی داشته باشد.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی همچنین با قدردانی از فعالیت های فرماندار سابق و آرزوی موفقیت برای سرپرست فرمانداری ابرکوه گفت: پیشرفت های خوبی دراین شهرستان انجام گرفته اما هنوز محرومیت در برخی مناطق خودنمایی می کند.
وی ادامه داد: مسئولان باید برای محرومیت زدایی از شهرستان ابرکوه تلاش مضاعف داشته باشند و در چشم انداز استانداری نیز کاهش مشکلات این شهرستان به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
سیدنبی رسولی فرماندار سابق ابرکوه نیز با قدردانی از همراهی مردم و مسئولان گفت: باوجود تلاش هایی که درچهار سال گذشته در حوزه کشاورزی، بهداشت ودرمان، راه، آب و فاضلاب و صنعت انجام شده هنوز این شهرستان محرومیت هایی دارد که رفع آنها تلاش بیشتر مسئولان را می طلبد.
مدیرکل سیاسی استانداری و سرپرست جدید فرمانداری ابرکوه نیز گفت: با همدلی و تعامل مردم و مسئولان و تکریم ارباب رجوع، اولویت گذاری برای رفع مسایل و مشکلات این شهرستان انجام می شود.
محمد محامدی تصریح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان موظفند در دو روز آینده خدمات و فعالیت های انجام شده در 6 ماهه نخست امسال و برنامه های نیمه دوم سال و مشکلات هر حوزه را به فرمانداری اعلام کنند.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540 / 6014/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار دهنده : کاظم شاملو

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست مرادیان معاونت عمرانی فرمانداری و با حضور محسن الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی، ابوئی رئیس اتاق اصناف، طاهری کارشناس اداره صمت و زارع رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌ها در محل سالن جلسات فرمانداری مهریز برگزار شد.


بررسی مشکلات توسط اتحادیه نانوایی‌ها اعم از پاسخ گویی میزان نان و تراکنش متعارف، افزایش تنوع قیمت نان محلی، چگونگی تسریع در رفع اختلال تشخیص سهمیه توسط سامانه (قطع و کسر)، نحوه ارائه تسهیلات به واحد‌های خبازی، اتصال خبازان به سامانه برای کنترل جزیی‌تر عملکرد و بررسی آخرین وضعیت فرآیند توزیع و میزان سرانه آرد در شهرستان از جمله مواردی بود که در این کارگروه مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

دیگر خبرها

  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد