Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار پاسدار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی در روستای اسماعیل‌آباد کوچکلو از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی در جمع خبرنگاران اردوهای جهادی را عرصه عشق، مجاهدت و خدمت‌رسانی دانست و گفت: برجسته‌ترین اتفاقی که در اردوهای جهادی این روستا اتفاق افتاده است این است که برای اولین بار فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اکیپ کاملی از نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و قرارگاه پدافند از این اردوها بازدید داشتند و ما از این حضور قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار این را داشتم که مناطق محروم از نظر امکانات کمبودهایی داشته باشند ولی اینکه روستایی در کنار دست پایتخت روستایی در این محرومیت باشد انتظار نمی‌دفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اظهارات آمریکا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولان نظام موضع‌گیری‌ها و سخنان خوبی را در این زمینه مطرح کرده‌اند و باید گفت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک یگان نظامی نیست بلکه یک نهاد برآمده از بطن انقلاب است.

سردار پاسدار غیب‌پرور تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک مجموعه خدوم و متعلق به مردم، نظام و انقلاب اسلامی است که در تمامی عرصه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به ملت و نظام نقش‌آفرینی کرده است و خدمات صادقانه‌ای را به ثمر نشانده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها می‌دانند که سپاه چه ارزشی در نظام اسلامی دارد و مردم چه علاقه‌ای به این نهاد مردمی و انقلابی دارند. باور نمی‌کنم که چنین دیوانگی را کنند ولی از این رئیس جمهور بی‌عقل هر چه بگوئید بر می‌آید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: هر ملتی که روی پای خود بایستد و به استقلال خود متکی باشد، امکان ندارد مورد هجوم دشمنان قرار گیرند.

استقرار گروه‌های جهادی برای مدتی طولانی‌تر به جغرافیای هدف/فعالیت 10 هزار گروه جهادی در سال جاری

سردار پاسدار غیب‌پرور در بخش دیگر سخنان خود به فعالیت اردوهای جهادی در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال برنامه ریزی جدیدی در این زمینه انجام شده است و با سنوات گذشته این اردوها متفاوت‌تر خواهد بود چراکه در سال 95 از نظر کمی تعداد اردوهای جهادی هدفگذاری شده در کشور 6 هزار گروه جهادی بود ولی امسال هدفگذاری در این بخش تعداد 10 هزار گروه جهادی و به استعداد 810 هزار نفر است که امیدواریم تا پایان سال محقق شود.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های جدید از این پس گروه‌های جهادی در هر منطقه محروم مدت طولانی را فعالیت خواهند داشت، گفت: تلاش داریم تا گروه‌های جهادی را به جغرافیای هدف وصل کنیم یعنی تا سال گذشته گروه‌ها به مناطق محروم می‌رفتند و فعالیت‌های آن گروه استمرار پیدا نمی‌کرد ولی براساس طرح جدید هر منطقه‌ای را بین 3 تا 5 سال تحویل یک گروه جهادی می‌دهیم که علاوه بر خدمات رسانی رابطه فکری و روحی را با مردم منطقه داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین انسجام آحاد مردم را ثروت اصلی نظام دانست و گفت: این انسجام بخشی هدف اصلی است که امیدواریم به ان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد

سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در نشست هم اندیشی مسئولان دانشگاه‌های استان خراسان رضوی با فرمانده سپاه امام رضا (ع)، گفت: ضروری است در تعامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سایر دستگاه ها، نقش مشارکتی خود را تعریف و با بهره گیری از ظرفیت جلسات هم اندیشی، این موضوع را عملیاتی کنیم.   وی با اشاره به ضرورت تقویت ساختار‌ها در عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور گفت: ما دو راه بیشتر نداریم؛ یا باید قدرتمند شویم و یا اینکه اراده دشمن را بپذیریم که در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده ایم که هیچگاه تسلیم خواست و اراده دشمن نبوده ایم و در آینده نیز همین گونه خواهد بود.   سردار غیاثی تاکید کرد: باید قدرتمند باشیم، اما این قدرتمند بودن فقط در حوزه دفاعی و نظامی نیست؛ از مولفه‌های مهم قدرت در حاکمیت‌ها، حوزه علم و فناوری است و دست اندرکاران این حوزه باید تمام همت و تلاش خود را در این زمینه معطوف کنند.   فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در حوزه دفاعی و امنیتی، امروز سرآمد هستیم، خاطرنشان کرد: باید در سایر حوزه‌ها هم برای قدرتمند شدن تلاش کنیم.   سردار غیاثی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مجموعه بسیج در قالب بسیج دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌ها گفت: تلاش‌های مجموعه‌های بسیج در دانشگاه ها، در طول مجموعه مدیریت و رئیس دانشگاه است و هنر این است که اگر اقدامی انجام می‌دهیم، در عامل با مجموعه مدیریت دانشگاه‌ها باشد و در اقدامات هم افزایی داشته باشیم.   در این جلسه، مسئولانی از خراسان رضوی همچون فرمانده بسیج دانشجویی، رئیس شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاها، روسای دانشگاه فردوسی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، مسئول مجمع بسیج اساتید خراسان رضوی، رئیس شورای هماهنگی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی منطقه ۹ کشور، رئیس دانشگاه حکیم سبزوار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار و رئیس دانشگاه فرهنگیان قوچان به بیان نظرات خود پرداختند.   در پایان این جلسه، به منظور قدردانی از پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی، نشان دانشگاه فردوسی مشهد به فرمانده سپاه امام رضا (ع) اهدا شد. باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد