Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بسیاری از مردم در طول عمر نگران دوران سالمندی هستند و جهت رفع این نگرانی به‌دنبال جمع‌آوری اندوخته مالی‌اند ابراز داشت: لازم است در کنار اندوخته مالی به‌دنبال حفظ سلامت خود در دوران سالمندی هم باشند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شاهرخ یوسف زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در همایش تجلیل از سالمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در بیمارستان پورسینا رشت با اعلام اینکه متوسط عمر افراد در استان گیلان در حال افزایش است اظهار داشت: عمر متوسط هر فرد طی سالهای اخیر از 54 سال به 74 رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف زاده چابک با اشاره اینکه دوران سالمندی نیازهای خاص و ویژه خود را دارد خاطرنشان کرد: بیماری‌های اطفال عموماً مادرزادی است اما بیماری‌های سالمندان عموماً اکتسابی است که در طول زندگی نمود پیدا می‌کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بسیاری از مردم در طول عمر نگران دوران سالمندی هستند و جهت رفع این نگرانی به‌دنبال جمع‌آوری اندوخته مالی‌اند ابراز داشت: لازم است در کنار اندوخته مالی به‌دنبال حفظ سلامت خود در دوران سالمندی هم باشند.وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت بدن باید از دوران جوانی شروع شود اظهار داشت: دوران سالمندی وقت آن نیست که تازه به فکر ورزش، سلامت و تغذیه سالم خود باشیم.
عضو انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور با اعلام اینکه سن فعالیت در کشورهای پیشرفته دیگر بالاتر از سن فعالیت در ایران است عنوان داشت: ایجاد رفاه اجتماعی و تامین معیشتی سالمندان از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
یوسف‌زاده چابک با بیان اینکه استان گیلان بیشترین تعداد سالمندان را در میان استان‌های کشور دارا است خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تا قوانین حمایتی بیشتری در حوزه سالمندان وجود داشته باشد.
وی با تاکید بر لزوم تشکیل شورای حمایت از سالمندان با همکاری استانداری، هلال‌احمر، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: با وجود این نهادها باید برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حمایت از سالمندان را انجام دهند تا نتیجه آن دوران سالمندی بانشاط برای مردم باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!

دریافت 10 MB

"به CCN و همکارانم پیشنهاد می‌کنم به غزه نگاه کرده و کودکانی که دست‌ها و پاهای خود را از دست داده‌اند، نشان دهند."

دیگر خبرها

  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • تست سلامت از روی خطوط صورت و چروک پیشانی
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • (ویدیو) مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند