Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@07:36:18 GMT

کشف بیش از 100 بسته مواد مخدر آماده توزیع در دهلران

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۶۴۴۲

کشف بیش از 100 بسته مواد مخدر آماده توزیع در دهلران

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ منوچهر مکی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و همچنین استمرار طرح های پاکسازی این عملیات در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دهلران قرار گرفت.
وی افزود: با هماهنگی مقامات قضایی در چند عملیات منسجم و غافلگیرانه پنج سوداگر مرگ را دستگیر و از آنان بیش از 100 بسته مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده توزیع، کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس دهلران تاکید کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه کشفیات مربوطه تحویل مراجع قضایی شدند.

** سارق وجوه خودپرداز بانک در ایلام دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری سارق وجوه دستگاه خودپرداز یکی از بانک های استان خبر داد.
رهنگ حمید فتاحی گفت: در پی دریافت گزارش سامانه 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت داخل خودپرداز یکی از بانک ها، بلافاصله موضوع به به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: بررسی های اولیه پلیس مشخص کرد، سارق از سهل انگاری یکی از کارکنان بانک هنگام بازکردن درب خودپرداز سوء استفاده کرده و اقدام به ربودن وجوه نقد داخل آن می کند و در یک چشم برهم زدن متواری شده و محل را ترک می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام یادآور شد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان توانستند در کمترین زمان ممکن ، این سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.
فتاحی تاکید کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی شد.
وی با اشاره به رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع سرقت گفت: مأموران و مسئولان امور مالی و نگهبانان شرکت ها و ادارات و بانک ها ، بایستی همواره با دقت زیادی امورات و موانع پیشگیری از وقوع سرقت را انجام داده و نبایستی تکرار اقدامات تأمینی، آنها را دچار روزمرگی وسهل انگاری کند و ضریب امنیت اموال سازمان مربوطه را پایین بیاورند چرا که سارقان حرفه ای فرصت طلب بوده و همیشه در کمین اینگونه افراد خواهند بود.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد