Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهارستان- مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت استان تهران گفت: پروانه بهره برداری ۲ شهرک صنعتی«قلعه میر»و«زواره ای»صادر می شود.

محمدرضا مس فروش، در حاشیه نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان بهارستان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مصوبات امروز این جلسه اظهار داشت: مصوبات جلسه امروز پیشرفت بسیار خوبی داشت و طی این مصوبات مقرر شد برای ۳ تا از لکه های صنعتی شهرستان های استان تهران در کارگروه های آمایشی که به صورت بلاتکلیف مانده اند کلیات آنها به تصویب برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس فروش در ادامه افزود: مصوبه خوب دیگر جلسه امروز، شهرک های صنعتی «قلعه میر» و «زواره ای» است، که مصوبات کلی آنها گرفته شده بود اما اجازه نداشتیم برای این دو شهرک پروانه بهره برداری صادر کنیم که به طور مثال دستگاه های اجرایی دیگرمثل شهرداری به این واحد های صنعتی کاری نداشته باشند و با صدور پروانه، مجوز کار برای این واحدهای صنعتی تسهیل شده و می توانند به فعالیت خود بدون هیچ گونه معارضی بپردازند.

وی با بیان اینکه یکی از ۳ لکه صنعتی که کلیات برای آنها به تصویب رسیده است لکه صنعتی خیرآباد است بیان داشت: این لکه صنعتی قرار است به شهرک صنعتی خیرآباد تبدیل بشود.

مس فروش در ادامه اظهار داشت: از ۱۱ شهرکی که در استان داریم ۲ شهرک «بهاریه» و «قلعه میر» دارای مجوز قبلی هستند و اعلام نیز شده اند و هم اکنون نیز اجازه صدور پروانه بهره برداری این دو شهرک را دریافت کرده ایم.

وی گفت: در مصوبات جلسه امروز اقدامات خوبی برای بهارستان شکل گرفته است و در کارگروه آمایش نیز قضیه به صورت مبسوط تر مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت استان تهران در پایان با اشاره به شهرک های صنفی اظهار داشت: شهرک های صنفی نیز باید در دستور کار قرار بگیرند و مهم تر از شهرک های صنفی کمک و همکاری گرفتن از دستگاه های خدمات دهنده است و همچنین از دیگر اقدامات مهم دیگر می توانیم به کاهش واحدهای فاقد پروانه کسب اشاره کنیم که باید این واحدها را جهت دریافت پروانه کسب تشویق و ترغیب کنیم که این مورد نیز تصویب شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حسین زنجیرانی فراهانی، مدیر کل راه و شهرسازی قم در پنجمین جلسه شورای مسکن استان، گفت: طرح جامع شهرک سوم پرنیان از سوی کمیته فنی شورای عالی شهرسازی ابلاغ و پیش پروانه این شهرک توسط ستاد شهرک سازی اخذ شد.

وی افزود: با اخذ اسناد تفکیکی این شهرک، پیش بینی می‌شود واگذاری زمین‌های پرنیان ۳ ظرف ۵ ماه آینده به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و متقاضیان عادی انجام شود.

در چارچوب واگذاری زمین به متقاضیان عادی ۳۰۰ متر و به متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی ۲۰۰ متر زمین اعطا می‌شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد تامین برق کارگاهی برای بخش اول شرکت‌های سایت پرنیان به سرعت انجام شود.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم هم در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش مسئولان استان در جهت پیشرفت مطلوب ساخت مسکن در قم گفت: پیشرفت مطلوب در این حوزه را مرهون تلاش شبانه روزی و مستمر دستگاه‌هایی هستیم که در راه خدمت به مردم، اقدام جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی افزود: در حوزه ساخت مسکن، مکلف به ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی بودیم، اما با تلاش‌های صورت گرفته این رقم را تا ۷۱ هزار واحد تا دو سال آینده رسانده ایم.

استاندار همچنین با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات به پیمانکاران، بر لزوم همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر بانک‌ها در جهت شتاب دادن به طرح نهضت ملی مسکن در قم تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است