Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: ساختمان ام آر آی بیمارستان شهید قدوسی نهاوند در حال حاضر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال این بخش آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند مومنعلی دارابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی ساختمان «ام آر آی» بیمارستان شهید آیت الله قدوسی نهاوند از مرداد ماه امسال آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا چند ماه آینده این بخش آماده بهره‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تکمیل آن بسیاری از مشکلات همشهریان نهاوندی مرتفع خواهد شد و راه‌اندازی این بخش خدمت خوبی به مردم شهرستان نهاوند است.

دارابی افزود: با نصب این دستگاه از اعزام بیماران این شهرستان و شهرستان‌های اطراف به همدان و یا سایر شهرستان‌های دیگر خودداری خواهد شد و می‌توان خدمات رسانی بهینه‌ای به بیماران ارائه داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند به نصب دستگاه امحای زباله در بیمارستان جدید نهاوند اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت بی‌خطر سازی زباله‌های عفونی بیمارستان یک دستگاه امحای زباله در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند نهاوند نصب شده است.

وی عنوان کرد: با تأمین یک دستگاه جدید بی‌خطر ساز زباله‌های عفونی گامی موثر در ارتقای بهداشت و سلامت عمومی و بالا بردن کیفیت خدمات درمانی در شهرستان نهاوند برداشته می‌شود.

دارابی بیان کرد: با توجه به اهمیت بی‌‌خطرسازی زباله‌های عفونی، رها سازی و دفع این گونه زباله‌ها تهدید جدی برای سلامت مردم و جامعه محسوب می‌شود به همین دلیل دستگاه امحای زباله در این بیمارستان نصب شده است.

وی اظهار داشت: ارزش این دستگاه بیش از 150 میلیون تومان است و با نصب این دستگاه کیفیت خدمات رسانی بهتر خواهد شد و مردم نیز رضایت‌ بیشتری خواهند داشت.

دارابی تصریح کرد: تمام خودکار بودن مراحل بی‌خطر سازی مهم‌ترین مزیت آن است که بدون دخالت دست در مراحل بی‌خطر سازی و بسته‌بندی، زباله‌ها را برای انسان و محیط زیست بی‌خطر می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: زباله‌ها پس از ورود به این دستگاه به وسیله خردکن، خرد شده و پس از بی‌خطر سازی به صورت غیر عفونی و بسته‌بندی از دستگاه خارج می‌شود.

وی عنوان کرد: زباله‌های بیمارستانی زباله‌هایی پرخطر محسوب می‌شوند زیرا با خون، عفونت، انواع میکروب‌ها و باکتری‌ها آغشته هستند و اگر به همان صورت دفن شوند باعث انتشار میکروب‌ها از بیمارستان به دیگر مکان‌ها می‌شود.

دارابی تاکید کرد: در صورت استفاده زباله گردها و بازیافت این نوع زباله خطر انتقال میکروب‌ها و بیماری‌ها به سایر افراد جامعه افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به انتخاب هیئت‌مدیره موسسه خیریه بیمارستان شهید قدوسی نهاوند، افزود: هیئت مدیره موسسه خیریه بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی در سالن همایش بیمارستان برگزار شد که در این انتخابات که با حضور کارکنان بیمارستان برگزار شد اعضای هیئت‌مدیره و بازرس موسسه خیریه بیمارستان برای مدت دو سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ظهر امروز در حاشیه صدوهجدهمین شنبه امید و افتخار درباره آخرین وضع تقاطع شهید تندگویان گفت: طرح بزرگراه شهید تندگویان به دلیل وجود تأسیسات زیرسطحی متعدد مشمول گذر زمان و طولانی شد و اخیرا نیز با مشکل مسیر فاضلاب مواجه شدیم که با هماهنگی آبفا این مساله حل و فصل شد.

هادی حق‌بین افزود: ظرف دو هفته آینده زیرگذر طرح تندگویان بازگشایی می‌شود و با تغییر مسیر خودرو‌ها سایر جبهه‌های کاری سرعت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مرداد کل طرح تحویل شهروندان شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به بازدید اخیر وزیر کشور از طرح شهید بروجردی، گفت: مرحله دوم طرح شهید بروجردی به طول یک کیلومتر در دست اجراست و کماکان معارضان ملکی و تأسیساتی وجود دارند و تا این معارضان رفع نشوند نمی‌توان کار را پیش برد.

آقای حق بین با بیان اینکه تا یک ماه آینده طبق قولی که منطقه داده و با توجه به اینکه نقدینگی در اختیار منطقه قرار گرفته، رفع معارض انجام می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود مرحله دوم این طرح تا سال آینده تحویل شهروندان شود.

وی همچنین درباره سرانجام بزرگراه شهید شوشتری گفت: مرحله اول بزرگراه شهید شوشتری به طول ۹.۶ کیلومتر تا پایان سال جاری تحویل شهروندان می‌شود و برای احداث مرحله دوم با محیط زیست نامه‌نگاری شده تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه حصار کوتاه‌ترین و فنی‌ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در اینباره به شهرداری داده نشده است.

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌