Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:12:40 GMT

معاون دبیر کل حزب الله:ترامپ عهدشکن و مستبد است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۳۰۷۳

معاون دبیر کل حزب الله:ترامپ عهدشکن و مستبد است

تهران- ایرنا- 'شیخ نعیم قاسم'معاون دبیر کل حزب الله در واکنش به تهدید دولت آمریکا به لغو توافق هسته ای با ایران و تصویب تحریم های جدید گفت:رئیس جمهوری آمریکا درنظر مردم آن و جهانیان یک عهد شکن و مستبد است.

به نوشته روز یکشنبه پایگاه خبری العهد،وی افزود:ترامپ درصدد بازی با احساسات مردم است و به جهان غرب و شرق فشار وارد کرده تا خود را تصمیم گیرنده اصلی جلوه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون دبیر کل حزب الله اظهار داشت: رئیس بزرگترین و قوی ترین دولت در جهان به عهدنامه ها و توافقات پایبند نیست و از شکست آمریکا در پرونده های منطقه ای رنج میبرد و در تلاش است سیاست های واشنگتن را به زور به ملت های منطقه تحمیل کند اما تاکنون شکست خورده و هرگز موفق نخواهد شد.
شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه ترامپ از نظر جهانیان یک عهدشکن و مستبد است، تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا توجیه های واهی و کذبی را برای لغو توافق هسته ای به جهانیان ارائه داد و گفت که ایران به این توافق پایبند نیست در حالی که سازمان انرژی اتمی و همه کشورهای بزرگ جهان اذعان کردند که ایران به این توافقنامه پایبند بوده است.
وی اظهار داشت: ترامپ با این سخنان درپی جبران ناکامی های خود است. دیدگاه وی یک دیدگاه سیاسی است و تاب و تحمل ایران قوی که از ملت ها و مرزها حمایت کرده و در زمینه علمی و اقتصادی پیشرفت می کند را ندارد. وی همچنین نمی تواند شاهد پیروزی های سوریه و بازگشت وحدت و جایگاه مقاومت آن باشد.
معان دبیر کل حزب الله با تأکید بر اینکه بازدارندگی حزب الله برای رژیم صهیونیستی و شکست امارت تکفیری و برافراشته شدن پرچم مقاومت برای رییس جمهور آمریکا سنگین بوده است، ادامه داد: فریاد و ضجه بلند ترامپ نشان دهنده ناتوانی وی در تحقق سیاست هایش علیه محور مقاومت است. او می تواند تهدید کرده و جهان را به سوی تنش سوق دهد اما توانایی مجبور کردنمان برای سرسپردگی را نخواهد داشت و جبهه مقاومت با حامیان مردمی در صحنه حضور یافته حتی اگر ترامپ به صورت شبانه روزی فریاد بزند.
وی اظهار داشت:آمریکا به خطری برای امنیت جهان مبدل شده است و با دیدگاه خود درباره توافق هسته ای احساسات همپیمانان خود را برانگیخت و هیچ کشوری از اقدامات ترامپ حمایت نمی کند. برای آمریکا و جهان بهتر است که ترامپ از پست خود برکنار شود و گرنه فاجعه بزرگی نه برای ما بلکه برای آمریکا رقم می خورد چرا که ما همچنان پایدار هستیم.
وی تصریح کرد:رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ما خواهد ماند و سرزمین های اشغالی باید از لوث این رژیم آزاد شده و به جنگ با تروریست های تکفیری تا خروج کامل آنان از منطقه ادامه می دهیم.
شیخ نعیم قاسم تأکید کرد که زمانی که همه جهانیان در کنار رژیم صهیونیستی قرار داشتند، این رژیم را شکست داده و در حالی که تعداد اندکی از جهانیان در کنار ما قرار داشتند توانستیم دشمن را در سال 2006 با شکست واقعی روبروکنیم.
وی لبنان را در درسایه ارتش، ملت و مقاومت و همچنین پیروزی های بدست آمده دارای حصانت بیشتری در برابر توطئه های بیگانگان توصیف کرد و ادامه داد: موفقیت لبنان در برابر اسرائیل سبب کسب قدرت استقلال و مقاومت و پیروزی بر تکفیری ها سبب دستیابی به حصانت در برابر فتنه مذهبی و بی ثباتی شد. اتهامات علیه ما هیچ نتیجه ای نداشته، فتنه به صاحبان خود بازمی گردد، دفاع از تکفیری ها سبب ذلت و خواری می شود و اجرای برنامه های بیگانگان نیز به نتیجه ای نخواهد رسید.
شیخ نعیم قاسم با اشاره به پیشرفت لبنان در پرتو انتخاب میشل عون به عنوان رییس جمهور و تصویب قانون انتخابات بر اساس نسبیت تصریح کرد: کسانی که خود را نماینده ملت می دانند بهتر است منتظر صندوق های رای بمانند.
خاورم**9366**
مترجم:صغری رحیمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد کمک‌های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیستی چراغ سبزی برای حمله به رفح و تشویق دشمن به گسترش دامنه جنگ در منطقه است.

به گزارش ایسنا، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: کمک‌های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیستی چراغ سبزی برای حمله به رفح و تشویق دشمن به گسترش دامنه جنگ در منطقه است.

به نقل از النشره، وی گفت: صحنه سرکوب تحصن‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا نقاب را از چهره واقعی آمریکا بر انداخت و دروغ بودن ادعاهای آنها درباره آزادی بیان را در مقابل دنیا آشکار کرد اما غزه ‌بی باک بر جامعه بین‌المللی که با دشمن همدست است و کشورهایی که با رژیم صهیونیستی در منطقه سازش کرده‌اند حساب باز نمی‌کند بلکه به جبهه‌های مقاومت در لبنان عراق و یمن تکیه می‌کند.

وی گفت: ادامه فعالیت جبهه‌های پشتیبان غزه بعد از ۲۰۰ روز از درگیری‌ها از کریات تا ایلات و دریای سرخ و مابعد آن، نشان دهنده قدرت جبهه‌های مقاومت و ناتوانی دشمن اسرائیلی و آمریکا در شکستن اراده مقاومت در منطقه است.

قاووق افزود: رسیدن پهپادهای مقاومت به عمق اراضی اشغالی در عکا، بیت هیلل و عرب العرامشه نشان دهنده قدرت این پهپادها برای عبور از تمام سامانه‌های دفاع هوایی اسرائیل است. پهپادهای مقاومت از سامانه‌های دفاع هوایی اسرائیل عبور کرده‌اند و به جایی که مقاومت بخواهد می‌رسند و این یک موفقیت استراتژیک برای مقاومت در این درگیری است.

وی گفت: کثرت تهدیدات رژیم صهیونیستی دلیل قدرت نیست بلکه دلیل آشفتگی و ترس و نگرانی دشمن است. دشمن قبل از اینکه به فکر جنگ با حزب‌الله در لبنان بیفتد بیش از هزار محاسبه انجام می‌دهد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: میانجی‌گری‌ها و پیام‌های بین‌المللی به خاطر نجات غزه یا کمک به لبنان نیست بلکه برای نجات دشمن جنایتکار صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا