Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی آموزش و پرورش بردسکن گفت:معرفی الگو برای دانش آموز یک روش میانبر برای رسیدن به نتیجه بهتر در بحث تعلیم و تربیت است و مربیان پرورشی و قرآنی مدارس نسبت به معرفی الگوهای برتر به دانش آموزان اهتمام داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن،صبح امروز در جلسه هم اندیشی معاونین و مربیان پرورشی و قرآنی آموزش و پرورش بردسکن ، حبیب اله حاجی زاده معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بردسکن گفت: یکی از راه های صحیح تربیت دانش آموز معرفی الگو برای دانش آموز است و این یک روش میانبر برای رسیدن به نتیجه بهتر در بحث تعلیم و تربیت است و مربیان پرورشی و قرآنی مدارس نسبت به معرفی الگوهای برتر به دانش آموزان اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:ما اگر در جامعه الگو های مفید و درست را به نوجوان و جوانان معرفی کنیم در عرصه تربیت یک جهشی را شاهد خواهیم بود و نیز در مکتب اسلام هم که نگاه میکنیم متوجه این مقوله میشویم که خداوند برای هدایت و راهنمایی بندگان خود اقدام به معرفی الگو نموده است و با اشاره به آیه شریفه لقد کان لکم فی رسولله اسوه حسنه پیامبر عظیم الشان اسلام را به عنوان بهترین الگو برای انسان یادآور میشود.

حاجی زاده افزود :هم شناخت این الگوها هم پیروی از سیره الگوها و هم محبت به این الگوها خودش تربیت ساز است و همین که ما محبت به اهل بیت داشته باشیم و این محبت را به دانش آموزان انتقال دهیم خودش تربیت ساز است.برخی الگو ها نیز در جامعه ملموس هستند و میتوانیم در این زمانه ها آنهارا ببینیم و حس کنیم به عنوان مثال شهدا در جامعه الگو هایی هستند که این شهدا نیز با تاثیر پذیری از الگوهای دینی و مذهبی رفتند و راه آنان را ادامه دادند و همین شهدا نیز یکی از بهترین الگوها برای معرفی به دانش آموزان هستند و همینکه دانش آموز به عکس شهید نگاه بیاندازد و دنبال زندگی نامه یک شهید برود و زندگی نامه اورا مطالعه کند کمک بزرگی به متولیان امر تعلیم و تربیت در کشور شده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بردسکن در بخشی دیگر از سخنان خود به توجه جدی به برگزاری نماز مخصوصا نماز جماعت در مدارس اشاره کرد و گفت : قانون دست برنامه ریزان مدارس را در زمینه برگزاری برنامه های فرهنگی بازگذاشته و چه خوب است برای دانش آموز همانند زنگ فارسی،املا و انشا زنگ نماز تعریف شود و حتی در برنامه هفتگی دانش آموز گنجانده شود که والدین او هم در جریان این موضوع قرار گیرند که فرزندشان در برنامه هفتگی یکی از دروس اش نماز است.

انتهای پیام/.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست