Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از زرین نامه، سید مرتضی نصرتی رییس دانشکده امام خمینی (ره) علی آباد کتول بیان کرد: جمعی از دانشجویان، اساتید و مسئولین ادارات علی آباد کتول در واکنش به اظهارات توهین آمیز رییس جمهور امریکا درباره ملت شریف ایران صبح امروز با حضور در جوار گلزار شهید گمنام این دانشکده تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زیاده خواهی های رییس جمهور و دولت مستکبر امریکا، گفت: شرکت کنندگان این تجمع در پاسخ به سخنان گستاخانه، ابلهانه و سخیف ترامپ علیه مردم شریف ایران و نهاد مقدس سپاه شعارهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و سخنان اخیر وی را بی پایه و ناشی از عصبا نیت دانستند.

نصرتی اذعان کرد: دولت امریکا که با ادعای داعیه داری حقوق بشر در جهان حکمرانی می کند، اما در نقض حقوق بشر همواره خودش پیشگام بوده است.

رییس دانشده امام خمینی (ره) علی آباد کتول تاکید کرد: ما دانشگاهیان به همراه مسئولین امروز در اینجام تجمع کردیم تا بار دیگر با آرمان های بلند انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنیم و این اطمینان را می دهیم که تا آخرین قطره خونمان از ولایت فقیه، نهادهای قانونی همچون سپاه پاسداران و کشورمان حمایت می کنیم.

علی شکی از اساتید دانشکده امام خمینی (ره) نیز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: متاسفانه ترامپ به عنوان کسی که در رأس نظام سیاسی کشور امریکا قرار گرفته است، پیش از این در رابطه با دولتمردان و امروز در رابطه با مردم و نهادی برخواسته از دل مردم به نام سپاه توهین هایی بر زبان رانده است.

رییس شورای شهر علی آباد کتول اذعان کرد: این سخنان سخیف رییس جمهور امریکا مغایر حقوق بشر و دیپلماسی بین المللی است و نشان می دهد که ترامپ بسیاری از قواعد سیاسی، اجتماعی و اخلاقی را نمی داند.

حجت الاسلام سید علی حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی هم در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: ملت ایران پیرو قرآن، عترت و آرمان های انقلاب اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه است .

وی با تاکید بر اینکه اگر همه ی دنیا جمع شوند، نمی توانند سبب جدایی ما از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی شوند، گفت: سخنان ترامپ رییس جمهور امریکا ریشه در بی تدبیری و بی عقلی او دارد که برای ایرانیان چنین سخنان بی پایه ای بی اهمیت است.

یاسین تولی یکی از دانشجویان دانشکده امام خمینی (ره) این شهرستان نیز عنوان کرد: ترامپ باید ابتدا اطلاعات اولیه خود را به عنوان یک رییس جمهور کامل کند تا خلیج تا ابد فارس را خلیج عربی نخواند.

وی گفت: ما امریکا را زیر پا له می کنیم. ترامپ حق ندارد به سپاه پاسداران ما که از بنده مردم است توهین کند.

نوید سعدی زاده از دانشجویان اهل سنت این دانشکده هم به خبرنگار ما گفت: قابل توجه ترامپ، نتانیاهو و هر احمق دیگری که ایران اسلامی ما را تهدید می کند، ما به تاسی از فرموده مقام معظم رهبری، کشورشان را با خاک یکسان می کنیم.

وی با بیان اینکه ما با شعارهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنیم، تاکید کرد: اگر امروز سپاه نبود، ایران هم نبود. سپاه بود که سوریه و عراق را از شر تروریست ها نجات داد و در حال ریشه کنی نیروهای داعش است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویداد‌های عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریم‌ها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

 ۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین «شهید عزیز عبدالحسین برونسی»  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین