Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@20:08:35 GMT

هزینه 6 میلیاردی برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۷۳۰۳

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدرضا صحتی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع برتر با رویکرد اقتصاد مقاومتی با اشاره به هزینه شش میلیارد و 335 میلیون تومانی در طرح های اقتصاد مقاومتی امسال اظهار کرد: برای نصب 5000 دستگاه کنتور طرح فهام، افزون بر چهار میلیارد و 150 میلیون تومان با 95 درص پیشرفت فیزیکی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: 360 میلیون تومان برای بهینه سازی مصرف انرژی برق در طرح های مدیریت پیک بار نظیر طرح ذخیره عملیاتی ، تعمیرات و تعطیلات و فرهنگ سازی هزینه شد.
صحتی به اجرای طرح کاهش تلفات شبکه های توزیع هم اشاره کرد و گفت: این طرح با یک میلیارد و 800 میلیون تومان و 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
وی یادآور شد: تعمیر دو تجهیزات اصلی شبکه های توزیع توسط یکی از کارشناسان این شرکت در سال های اخیر باعث شد علاوه بر صرف هزینه کم در مدت زمان کوتاه، هزینه ای در حدود 150میلیون ریال صرفه جویی شود.
این مسئول در صنعت برق رشد چشمگیر نصب سامانه های خورشیدی در استان را یادآور شد و گفت: در سال 1393 تنها یک سامانه پنج کیلوواتی در استان نصب بود اما در سال جاری 150 سامانه منصوبه تا شش ماهه نخست سال به ظرفیت 695 کیلووات وجود دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به نصب 15.5 مگاوات نیروگاه تولیدپراکنده در شهرستان های یزد، فهرج، اردکان و میبد تا پایان سال 95 اشاره کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران

روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است را، ببینید./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد!
  • ببینید | بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد!
  • واکنش ویسی به جریمه دو میلیاردی/ اصلا نمی دانم چرا جریمه شدم!
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران