Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@19:07:28 GMT

ساماندهی دانش آموزان مستعد بی بضاعت در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۷۹۱۷

ساماندهی دانش آموزان مستعد بی بضاعت در تبریز

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت خیریه قلب های سبز تبریز، مهندس رضا رحیمی در خصوص حمایت های جمعیت خیریه قلب های سبز از دانش آموزان مستعد بی بضاعت تحصیل خاطرنشان کرد: جمعیت خیریه قلب های سبز به عنوان نخستسن موسسه با اهداف آموزشی- تحصیلی تبریز، از سال 1383 هر ساله طرح ساماندهی مدارس محروم را اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال در این طرح با تهیه و بسته بندی کتاب، لوازم التحریر، نوشت افزار و لباس های فرم دانش آموزان مدارس مناطق محروم تبریز برای بالغ بر هزار دانش آموز برای آغاز سالتحصیلی جدید آماده شد که ارزش ریالی این طرح برای سال 96 مبلغ 500 میلیون ریال بود.

مدیرعامل جمعیت خیریه قلب های سبز تبریز افزود: خانواده های فقیر و نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید با مشکل خرید لوازم مدرسه فرزندان و ادامه تحصیل آن ها روبرو هستند.گاهی این خانواده ها بعلت عدم توانایی مالی از حضور فرزندان خود در مدارس ممانعت می کنند. بر اساس نتايج به عمل آمده از بررسي هاي کارگروه آموزشي جمعيت، ميزان ترک يا بازماندگي از تحصيل دانش آموزان دختر مقاطع راهنمايي و دبيرستان بيشتر از دیگر موارد مشابه مي باشد .

رحیمی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: با آغاز شهریور ماه هرسال، جمعیت خیریه قلب های سبز علاوه بر دانش آموزانی که بطور مستمر تحت پوشش خود دارد، دیگر دانش آموزان مناطق محروم تبریز را با کمک مدیران مدارس این مناطق تحت پوشش قرار داده و اقلام مورد نیاز آن ها را تهیه می کند.

وی ادامه داد: در اين طرح نيز همانند طرح هاي ديگر دانش آموزان مستعدي که بضاعت چنداني براي تقويت درسي خود ندارند شناسايي شده و در طول سالتحصيلي در کلاس هاي تقويتي و آموزشي که اکثرا به صورت خصوصي و توسط مدرسان باتجربه عضو جمعيت برگزار مي شود مورد حمايت و تقويت تحصيلي قرار مي گيرند.

مدیرعامل جمعیت خیریه قلب های سبز تبریزدر این خصوص بیان کرد: جمعیت خیریه قلب های سبز همواره با حمایت های مردم شریف تبریز خیرین و نیکوکاران توانسته است که نیازمندان واقعی را یاری کند.

امسال نیز این طرح با شعار «مهری سبز با قلب های سبز» برگزار می شود، خیرینی که تمایل دارند با کمک های نقدی و غیر نقدی خود جمعیت را یاری نمایند، می توانند کمک های نقدی خود به شماره حساب 13171806/84 و یا شماره کارت 6104337911089926 بانک ملت واریز کنند.

همچنین پرداخت آنلاین کمک های مالی از سایت جمعیت به آدرس www.greenhearts.ir امکان پذیر می باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901135

دیگر خبرها

  • معلمی که کلاس درس را به مسجد بُرد
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!