Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:52:08 GMT

گل‌محمدی: یک شوخی نابجا به بحران تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۲۷۴۳

گل‌محمدی: یک شوخی نابجا به بحران تبدیل شد

سرمربی تیم تراکتورسازی اعلام کرد در ماجرای درگیری مهدی کیانی و عارف آغاسی بزرگنمایی شده است.

به گزارش "ورزش‌سه" و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، یحیی گل‌محمدی ابتدا پیرامون لغو نشست خبری بعد از مسابقه با پارس جنوبی گفت: ما مثل همه بازی‌ها برای حضور در کنفرانس خبری آماده بودیم که اعلام شد نشست مهدی تارتار برگزار نشده و خبرنگاران نشست را ترک کرده‌اند به همین دلیل ما هم در نشست حضور پیدا نکردیم و هیچ مسئله خاص دیگری در میان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تراکتورسازی در خصوص مسائلی که در این روزها از سوی رسانه ها مطرح شده و حاشیه های زیادی ایجاد کرده است، گفت:‌ واقعا تعجب می‌کنم که چرا این مسئله را تا این حد بزرگ کردند و این موضوع به یک هجمه گسترده علیه مهدی کیانی تبدیل شده است. همه چیز حاصل یک شوخی نا به جا بوده که نباید حالا به یک مسئله بحرانی مبدل شود. مسئولان تیم و همینطور باشگاه هم به موقع با موضوع برخورد کردند و واکنش مناسب نشان داده شد. کمیته انضباطی باشگاه هم به دلیل همین شوخی ها هر دو بازیکن را توبیخ و جریمه کرده اما نباید چنین مسئله ای را به بهانه ای تبدیل کنیم تا یک بازیکن را مورد حملات همه جانبه قرار بدهیم.


وی در ادامه اظهار داشت: مهدی همیشه رابطه خوبی با اعضای تیم و خصوصا بازیکنان جوان داشته و با همه بچه ها شوخی می‌کند. این مسئله هم از یک شوخی آغاز شده و چیز دیگری نبوده. خود مهدی هم بسیار ناراحت است که یک اتفاق ناخواسته روی داده و قطعا هیچ قصد و نیتی وجود نداشته است. در حال حاضر هم هیچ دلخوری و ناراحتی بین اعضای تیم وجود ندارد اما من فکر می‌کنم بعضی‌ها می‌خواهند از این فضا سوء استفاده کنند و آرامش تراکتورسازی را بر هم بزنند. خوشبختانه جو بسیار خوبی در تیم ما حاکم است و همه بچه ها با هم رابطه نزدیک و صمیمی دارند.این درست نیست که تلاش کنند این فضا را بر هم بزنند و برای تیمی که دو پنجره از نقل و انتقالات محروم بوده بحران تازه ای به وجود آورند.


سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت: به عقیده من برخورد لازم در قبال یک شوخی نا به جا صورت گرفته و دیگر دلیلی برای ادامه دادن به این موضوع وجود ندارد. از رسانه ها هم درخواست می کنم در این موضوع نقش سازنده داشته باشند و دچار افراط یا زیاده روی نشوند. مهدی کیانی بازیکن با سابقه این باشگاه است که سال ها برای تراکتورسازی زحمت کشیده و درست نیست مورد حملات غیرمنصفانه قرار بگیرد.

تراکتورسازی تبریز مهدی کیانی یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و گل گهرسیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

فجرسپاسی شیراز:

احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار/ سرمربی:مهدی رجب‌زاده

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابولفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه و بایناما

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند