Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، رونالدینیو گائوچو، در یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه TV3 کاتالونیا به مرور اتفاقات دوران بازیگری‌اش از جمله جدایی‌اش از بارسلونا در سال 2008 که یکی از مهمترین آنها بود اشاره کرد و درباره آن اظهارنظری غیرمنتظره انجام داد.

رونالدینیو تابستان سال 2008 مدت کوتاهی پس از آنکه خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کرد، از جمع آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا خارج شد و به میلان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان گفته شد که دلیل رفتن ستاره شماره 10 بارسایی‌ها قرار نداشتن او در برنامه‌های گواردیولا بوده است. حتی گواردیولا در نخستین روز دوران مربیگری‌اش در بارسلونا به رونالدینیو، ساموئل اتوئو و دکو (سه مهره کلیدی تیم تحت هدایت فرانک ریکارد) هشدار داده بود که دوران بازیگری‌شان در بارسلونا رو به پایان است. از میان آن سه بازیکن تنها اتوئو یک فصل دیگر در نوکمپ ماند و دو نفر دیگر بارسلونا را ترک کردند و مشخص بود که دلیلش چیزی نیست جزو برخوردار نبودن از اعتماد گواردیولا.

با این حال رونالدینیو الان دلیل دیگری برای خروجش از بارسلونا عنوان می‌کند. او به TV3 کاتالونیا گفت: من خودم تصمیم به رفتن از بارسلونا گرفتم. در آنجا به اهدافم رسیده بودم و نیاز به یک چالش جدید داشتم. رابطه ما با گواردیولا همیشه خوب بود. من با برادرش (پِرِه) در نایکی هم کار می‌کردم.

رونالدینیو در پاسخ به این سؤال که آیا رفتن او از بارسلونا سرآغاز افت در دوران بایگری‌اش شد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم که رفتنم از بارسلونا سبب شد که انگیزه‌ام برای فوتبال بازی کردن را از دست بدهم. بعد از بارسلونا من باز هم افتخاراتی کسب کردم. با اتلتیکو مینیرو جام لیبرتادورس را بردیم، با فلامنگو 6 ماه نباختیم و با کرتاروی مکزیک برای اولین بار در تاریخ به فینال لیگ قهرمانان آمریکای شمالی رسیدیم. جداً می‌گویم. من واقعاً حسرت چیزی را نمی‌خورم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)



منبع:پیج ir.mancity

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نظر پپ گواردیولا در مورد حرکات و قدرت تفکر مسی (فیلم) فوتبال‌دستی بازی کردن به‌سبک گواردیولا (فیلم) کفری شدن پپ از یک سوال عجیب ؛ سیتی پول زیادی خرج می‌کند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم