Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@15:00:37 GMT

برگزاری یادواره آبروی محله در شهر گوجان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۵۰۰۰

برگزاری یادواره آبروی محله در شهر گوجان

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ صمصام امیری، همرزم شهید حشمت الله جهانبازی در آغاز به بیان خاطراتی از فداکاریها و رشادتهای شهید جهانبازی و دیگر همرزمانش پرداخت و گفت: اسارت کمتر از شهادت نیست؛ اما شرط وشروطی دارد از جمله اینکه؛ باید پیام رسان جانفشانیهای شهدای هشت سال دفاع مقدس باشیم؛ همچون حضرت زینب سلام الله علیها و امام سجاد علیه السلام که پیام رسانان واقعه کربلا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ملکپور، امام جمعه فارسان نیز در این مراسم معنوی گفت: شهدا، فقط آبروی محله و شهر نیستند؛ بلکه آبروی کشور ایران و حتی همه ی جهان هستند.

وی افزود: اینکه شهدا جان خود را در راه دین و کشور فدا کردند، قطعا در پی کسب رضای خدا بودند و به سخن سرور و سالار شهیدان که فرمودند: خیر دنیا و آخرت در این است که شما رضایت خداوند تبارک و تعالی را بدست آورید؛ چرا که اگر رضایت مردم، برای هر کسی مهم باشد. خداوند آن شخص را به خودش و به مردم واگذار می کند؛ اما اگر رضایت حق در همه ی کارها باشد، دنیا و آخرت آنها تضمین شده است، که شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از جمله شهید حججی، مقام و منزلتی که در دنیا پیدا کردند؛ حاصل رضایت خدا و عزیز بودن نزد خداوند می باشد.

در حاشیه این برنامه نیز برنامه هایی چون؛ مداحی، قرائت زندگی نامه و وصیت نامه شهید جهانبازی و پذیرایی انجام گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، منوچهر کریمی گفت : پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز ۱۹ اردیبهشت به مناسبت یادواره شهدای بازی دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد نمود.
وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ره) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودرو‌ها جلوگیری خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودرو‌ها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند .

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم