Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@02:34:38 GMT

آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان از امروز + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۸۰۱۸۵

آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان از امروز + فیلم

‍‍‍‍‍‍

هفته پیوند اولیا و مربیان از امروز با ویژه برنامه‌هایی در مدارس استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز قزوین؛ هفته پیوند به مناسبت تشکیل انجمن‌های اولیا و مربیان و آغاز سال تحصیلی برای تبیین جایگاه همکاری بین خانه و مدرسه گرامی داشته می‌شود.
سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش در مراسمی که در قزوین برگزار شد با تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان بر ارتباط هر چه بیشتر این دو نهاد تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانلود
دانلود



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی برای روکش آسفالت آزادراه زنجان- قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای انتخاب پیمانکار فاز ۲ از ابتدای حوزه استحفاظی آزادراه زنجان- قزوین، ۳۵ کیلومتر در مسیر رفت و ۳۵ کیلومتر در مسیر برگشت در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از أخذ مجوز لکه‌گیری و روکش آسفالت ۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی در استان زنجان خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان این اقدامات را نتیجه تلاش‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان و پیگیری‌های استاندار و مساعدت رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در راستای پیگیری مطالبات مردمی دانست و افزود: مدت زمان اجرای فاز ۲ پروژه بهسازی و روکش آسفالت آزادراه زنجان- قزوین ۲ ساله بوده و با تکمیل شدن اسناد مناقصه، انتخاب پیمانکار و مساعد شدن شرایط جوی در سال ۱۴۰۳ و آغاز فصل کاری، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و در سال ۱۴۰۴ تکمیل خواهد شد.

قزوینیان با اشاره به آغاز فاز یک پروژه بهسازی و روکش آسفالت آزادراه زنجان- قزوین طی امسال، گفت: فاز اول این پروژه با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از کیلومتر ۳۵ آزادراه زنجان-قزوین در سال جاری آغاز شده است و اینک با پیشرفت ۵۰ درصدی دارد و در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: فاز اول این پروژه با توجه به مطالعه و کارشناسی صورت گرفته، از انتهای حوزه استحفاظی استان زنجان آغاز شد که شامل شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره است که بیشترین خرابی را داشت و در فاز دوم، تاکید بر ابتدای حوزه استحفاظی استان است که شامل شهرستان‌های زنجان و سلطانیه می‌شود.

وی گفت: روکش آسفالت این آزادراه مطالبه بسیاری از مردم استان و مسافران بود که مجوز برای برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار با پیگیری‌های فراوان در سال گذشته عملی شد و امسال نیز در فاز دوم، مجوز برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار دریافت شده است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه برای اجرای پروژه روکش آسفالت باید شرایط آب و هوایی مناسب باشد، افزود: با توجه به طول آزادراه و نیاز محور به لکه‌گیری و روکش، در طول مسیر از روش‌های مختلفی برای سرعت‌بخشی در کار‌ها استفاده می‌کنیم تا امسال بتوانیم بخش عمده‌ای از کار را انجام دهیم.


دیگر خبرها

  • دانلود شب آهنگی قسمت 7 فصل ۳ با حضور غلامرضا نیکخواه
  • آغاز فعالیت سامانه بارشی
  • شکست شمس آذر مقابل تراکتورسازی
  • ملوان و تراکتور سال را با برد شیرین تمام کردند
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز (۲۷ اسفند)
  • آغاز توزیع میوه شب عید در استان قزوین 
  • اعتبار ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی برای روکش آسفالت آزادراه زنجان- قزوین
  • تقویم نجوم ۱۴۰۲ (بخش پایانی) + دانلود جدول رصد
  • آزادراه زنجان قزوین در فاز ۲ بهسازی می‌شود