Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان گفت: برای اطلاع رسانی خدمات دولت، تعامل میان روابط عمومی ها و رسانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان؛ ادریس سالاری در جلسه شورای هماهنگی مسئولین روابط عمومی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بر انعکاس اخبار مثبت و امید بخش در جامعه تاکید کرد و گفت: سازمان های خدمات رسان در سطح استان، خدمات مهمی را در زمینه های مختلف به مردم ارائه کرده اند که برای اطلاع رسانی خدمات دولت، تعامل میان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و رسانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت تقویت نهاد روابط عمومی در دستگاه های مختلف اجرایی استان، اظهار کرد: باید از ظرفیت بالای مطبوعات، خبرگزاری ها، صدا و سیما و شبکه های اجتماعی برای پیشبرد اهداف سازمانی در حوزه های مختلف استفاده کرد که در این راستا، روابط عمومی ها در ایجاد تعامل مثبت و موثر با حوزه های مختلف اطلاع رسانی استان ، وظیفه مهمی بر عهده دارند.

سالاری استفاده از ظرفیت و خدمات بخش خصوصی در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان را امری ضروری دانست و گفت: به منظور تقویت حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، پیشبرد اهداف در حوزه های مختلف و اطلاع رسانی مستمر، ضروری است تا از ظرفیت و پتانسیل بخش خصوصی در این راستا استفاده شود.

وی بر استفاده از ظرفیت نیروی انسانی کارآمد و ایجاد فضای مناسب میان روابط عمومی ها و رسانه های استان تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به نگاه حاکم بر مدیریت عالی اجرایی استان در طول یک سال اخیر تعامل و همفکری مناسبی میان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان و رسانه ها برقرار شده و اطلاع رسانی مناسبی نیز در حوزه های مختلف صورت گرفته است.

سالاری با بیان اینکه استان ظرفیت بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد، خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه در دولت یازدهم، زمینه های لازم برای توسعه استان در حوزه های مختلف از جمله سرمایه گذاری خارجی و ایجاد صنایع بزرگ فراهم شد، اما از ظرفیت های رسانه ای به منظور اطلاع رسانی مطلوب این اقدامات، بهره لازم برده نشد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان یادآور شد: به همین دلیل اعتقاد داریم روابط عمومی ادارات و نهادهای مختلف دولتی و همچنین رسانه ها با اطلاع رسانی به موقع و منسجم می توانند خدمات ارائه شده از سوی نظام و دولت در بخش های مختلف را به روشنی به مردم معرفی و منعکس کنند تا بدین ترتیب، رضایت مندی آحاد مردم را شاهد باشیم.

سالاری با بیان اینکه خوشبختانه در سال های اخیر، انسجام درونی مناسبی بین مجموعه روابط عمومی ها ایجاد شده است، افزود: با داشتن تعامل سازنده و انسجام درونی بین مجموعه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، هم اکنون عملکرد و نتایج مثبتی در این حوزه به وجود آمده است.

وی یکی از اولویت های اصلی دولت دوازدهم در حوزه روابط عمومی ها را فراهم کردن زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی ها، ارتقاء روابط عمومی ها و ایجاد هماهنگی و انسجام درون سازمانی و برون سازمانی دانست و گفت: دولت دوازدهم نیز همانند دولت یازدهم، با ایجاد تعامل میان مردم، نخبگان و رسانه ها و داشتن برنامه ای مشخص و مستمر برای ۴ سال آینده، می تواند نگاه مردم را نسبت به عملکرد سازمان ها جلب کند و افکار عمومی را از اقدامات مطلوبی که صورت می گیرد، آگاه نماید.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان با اشاره به اینکه یکی از شاخصه های اصلی توسعه هر جامعه ای، پاسخگویی مستمر ، یادآور شد: روابط عمومی ها با داشتن مسیری مشخص، مستمر و دائمی، می توانند فضای مناسب و موثری را برای معرفی خدمات دولت و سازمان های مربوطه خود فراهم کنند.

سالاری تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها را ضروری دانست و گفت: امیدواریم با حمایت مسئولین و ایجاد روحیه مناسب تلاش و فعالیت میان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، شاهد موفقیت های ارزشمندی در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه در مسیر رشد و توسعه استان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: دولت طی ۴ سال گذشته، خدمات قابل قبولی در بخش های مختلف از جمله بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به مردم ارائه کرده است که باید با هماهنگی و انسجام فعالیت ها، زمینه همفکری و مشارکت میان روابط عمومی های استان فراهم شود تا با بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های موجود، گام های مطلوبی در حوزه اطلاع رسانی در استان برداشته شود.

در این جلسه، اعضای شورای هماهنگی مسئولین روابط عمومی های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مرتبط با حوزه روابط عمومی ها پرداختند و سپس رسول احدی، به عنوان دبیر شورای هماهنگی مسئولین روابط عمومی های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان انتخاب شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • ضرورت به روز رسانی قوانین حوزه رسانه
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد