Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمیدرضا مومنیان دوشنبه در همایش مسائل و مشکلات مالیاتی در اتاق بازرگانی کاشان گفت: تولید این منطقه پس از اصفهان در جایگاه دوم استان قرار دارد و به گفته مدیران بانکی کمترین مشکل در بازپرداخت‌ تسهیلات بانکی این استان مربوط به صاحبان صنایع کاشان است.
وی با اشاره به اختصاص 160 هزار میلیارد ریال از سوی دولت تدبیر و امید در قالب بسته حمایت از رونق اقتصادی و سهمیه 10 هزار میلیارد ریالی استان اصفهان افزود: واحدهای صنعتی تولیدی این شهرستان 750 میلیارد ریال تسهیلات در این قالب سال گذشته دریافت کردند و سهمیه کاشان به طور کامل جذب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار کاشان همچنین بیان کرد: پرونده های مالیاتی نیز با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان می تواند در این منطقه رسیدگی شود که البته باید از نظر ساختار تشکیلاتی هم قدرتمند شود.
فرماندار آران و بیدگل نیز گفت: حدود 20 سال از تبدیل این خطه به شهرستان می گذرد اما هم اکنون بسیاری از زیرساخت‌های شهری با مشکل مواجه است، در حالی که با وجود میزبانی از 2 درصد جمعیت استان، 10 درصد از مجموع واحدهای تولیدی و صنعتی اصفهان را دارد.
ابوالفضل معینی نژاد اضافه کرد: 6 درصد صادرات استان اصفهان سهم آران و بیدگل است و سالانه 45 میلیون مترمربع فرش ماشینی در این شهرستان تولید می‌شود که نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است.
وی عنوان کرد که با وجود همه مشکلات نرخ بیکاری در این شهرستان 5.9 درصد است.

**لزوم استقرار حوزه مالیاتی در کاشان
............................................................
به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه بر لزوم استقرار حوزه مالیاتی شمال استان اصفهان در کاشان تاکید کرد.
سید جواد ساداتی نژاد گفت: سازمان امور مالیاتی کشور هم اکنون به حق خود در دریافت مالیات از این شهرستان نمی رسد و با استقرار حوزه مالیاتی در کاشان، دریافت ها 30 تا 40 درصد افزایش خواهد یافت.
وی فرایندهای اداری را یکی از مشکلات مهم کشور عنوان کرد و افزود: شهرستان کاشان به دلیل برخورداری از واحدهای صنعتی، تولیدی و صادراتی بیشتر از 13 استان با سایر شهرستان ها قابل قیاس نیست.
رئیس اتاق بازرگانی کاشان نیز گفت: دریافت و پرداخت مالیات هنوز به شکل جدی در بین مردم و دستگاه متولی امر فرهنگ سازی نشده و جانیفتاده است که از جمله می توان به مشکلات سامانه امور مالیاتی اشاره کرد که در واقع باید سرعت بخش امور باشد.
محمود تولایی اضافه کرد: اختلال های سامانه امور مالیاتی فعالان اقتصادی را به چالش کشانده و مسئولان باید آن را پایش و نسبت به رفع مشکلات آن اقدام کنند.
همایش یک روزه مسائل و مشکلات مالیاتب با حضور صاحبان صنایع دو شهرستان کاشان آران و بیدگل در سالن همایش های اتاق بازرگانی کاشان برگزار شد.
خبرنگار: یوسف صائب**انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان

 بنابر اعلام شرکت گاز استان اصفهان، فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت جریان گاز به علت تعمیرات شبکه در شهرک بزرک و روستا‌های ویدوج، ویدوجا، ازوار، سعدآباد و نابر و مسیر‌های منتهی به این مناطق از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ قطع خواهد شد.


در این مدت همچنین جریان گاز در روستای علی آباد و صحرای نجم آباد برخوار و مسیر‌های منتهی به این مناطق قطع است.


از مشترکان تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • ◄ مالیات و مشکلات شرکت های ریلی
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است