Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان استان به سخنان گستاخانه رئیس جمهور آمریکا علیه کشورمان در قالب من یک سپاهی ام ظهر امروز در محوطه دانشگاه آزاد واحد زنجان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنجانم، تجمع اعتراض آمیز دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد زنجان در حمایت از دستاوردهای نظام از جمله سپاه پاسداران ظهر امروز در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تجمع شرکت کنندگان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا جامعه دانشگاهی را حامی ارزش های انقلاب و ایران اسلامی دانسته و سخنان ترامپ را ناشی از ضعف آنها در مقابل قدرت ایران دانستند.

حجت الاسلام عنایت الله شامی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان در تجمع جامعه دانشگاهی استان که با حضور اساتید، دانشجویان، کارکنان و تشکل های مذهبی و هنری و نیز بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه آزاد واحد زنجان برگزار شده بود با ابراز اینکهآمریکا خود تربیت دهنده نیروهای ترویستی در خاورمیانه بوده و امروز نیز این سیاست را دنبال می کند، خاطرنشان کرد: ترامپ خود گفته است که داعش بوسیله دولت آمریکا شکل گرفته است و حال مدعی است که تمامی ملت ایران ترویست هستند که این بیانات ناشی از عمق کینه و دشمنی آنها ست.

وی با اشاره به حدیثی از امام زین العابدین (ع) ابراز کرد: امام سجاد (ع) در جمله ای در صحیفه سجادیه فرموده اند که خدا را سپاسگذاریم که خداوند دشمنان ما را از احمقان و نا بخردان قرار داده است که امروزه سخنان دولتمردان امریکا مصداق بارز این بیان ارزشمند امام بوده و ما نیز دشمنی آمریکا را ناشی از سفاهت و ناآگاهی و نابخردی آنها می دانیم.

*دولت امریکا خود بزرگترین تروریست و حامی تروریست همچون داعش در منطقه است

حجت الاسلام شامی گفت: ترامپ می گوید همه مردم ایران تروریست هستند که باید در مقابل این اظهار نظر نا بخردانه گفت دولت امریکا خود بزرگترین تروریست و حامی تروریست همچون داعش در منطقه است .

وی تصریح کرد: نزدیک به 40 سال از انقلاب اسلامی ایران سپری می شود که در این سالها از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تا کنون در تمامی حرکتها سیاستهای خصمانه علیه جمهوری اسلامی و مکتب فکری تشیع کاملا مشهود است.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان ابراز کرد: اظهارات علیه ایران تند تر و بی ادبانه تر از گذشته از زبان رئیس جمهور امریکا صادر می شود که این اظهارات ناشی از اوج دشمنی و ادامه همان سیاستهای گذشته است.

وی بیان کرد: آمریکا امروز در افکار عقلای عالم محکوم به شکست است و رئیس جمهوری که داعیه دموکراسی در دنیا را دارد باید بگوید با کدام دموکراسی عزت و نمادهای مردمی یک ملت را تحقیر و حق یک ملت را ضایع می داند.

* اظهارات ترامپ ناقض حقوق بین المللی است

آیت الله شامی با بیان اینکه آقای ترامپ هیچ آشنایی با الفبای حقوقی مصطلح بین المللی نداشته و اظهارات او با هیچ کدام از معیارهای حقوق بین المللی هم خوانی نداشته و ناقض حقوق بین المللی است ، تاکید کرد: شمایی که دم از حقوق بشر می زنید و نظام جمهوری اسلامی را محکوم به نقض حقوق بشر می کنید اظهارات شما با کدام معیارهای حقوق بشری است که بر زبان رئیس جمهور آمریکا جاری و ساری می شود.

وی اظهار کرد: این اظهار ات ذره ای در اراده ملت و دولتمردان سستی ایجاد نخواهد کردو ما هر روز استوار تر، قوی تر و مسم تر در رسیدن به اهداف نظام و آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری خواهیم بود.

علی عباسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نیز با بیان اینکه اظهارات ترامپ حقیقت سیاستهای آمریکا در مقابل ایرانیان را نشان می دهد، ابراز کرد: اظهارات ترامپ به عنوان بازگو کننده راهبردهای آمریکا در مقابل ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است و نشان داد که هیچ تغییری در مواضع در قبال ایران در دولتمردان آمریکاییدر این سالها ایجاد نشده است.

وی تصریح کرد:جامعه دانشجویی همواره پیرو مقام معظم رهبری بوده و خواهد بود.

در پایان این تجمع بیانیه بسیج دانشجویی در محکومیت سخنان ترامپ قرائت شد

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین/ محکومیت جنایات اسرائیل در غزه
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم