Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش گفت: هوشمندسازی به عنوان یکی از سیاست های توسعه کیفیت در مدارس کشور مورد توجه بوده و قرار است از پیشرفته ترین زیرساخت آموزشی برای تولید و انتشار مطالب چند رسانه ای بهره گرفته شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول، «اسفندیار چهاربند» با تاکید بر اینکه استفاده از شیوه چند رسانه ای در یادگیری دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد، افزود: با بهره گیری از این شیوه، امکان تحکیم ارتباط خانه و مدرسه نیز فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: رسانه تعاملی آموزش و پرورش، پیشرفته ترین زیرساخت (پلتفرم) آموزشی کشور که پیش تر از سوی همراه اول طراحی شده بود، پس از تحویل در نخستین روز نمایشگاه تلکام 2017 رونمایی شد.
چهاربند با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس از طریق متنوع سازی شیوه های آموزش، فرصت مناسبی را برای دانش آموزان فراهم می کند، افزود: با استفاده از بسترهای ارتباطی همراه اول، امکانی فراهم می شود تا در اقصی نقاط کشور بدون توجه به موقعیت جغرافیایی، امکان بهره مندی از آموزش های یکسان وجود داشته باشد.
رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش، آماده سازی زیرساخت های سخت افزاری را از دیگر موضوعات مهمی دانست که باید در اجرای این طرح مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: پس از آماده سازی زیرساخت های مربوطه در مدت زمانی چهارساله، اجرای فراگیر این طرح دنبال شده و به موازات آن بحث های مربوط به فرهنگسازی و تولید محتوا نیز دنبال خواهد شد.
چهاربند گفت: برای هوشمندسازی مدارس با توجه به اینکه همراه اول به عنوان نخستین اپراتور توسعه یافته کشور زیرساخت های ارتباطی گسترده ای دارد، آماده سازی پلتفرم های لازم برای اقدامات مختلف به ویژه در زمینه تولید و انتشار محتوا برای دانش آموزان بر عهده این اپراتور اول گذاشته شده و با سرمایه گذاری های انجام شده از سوی این اپراتور ارتباطی کشور، اپراتور سهم خود را به نظام تعلیم و تربیت کشور ادا کرده است.
این پلتفرم از طریق نشانی اینترنتی http://emooc.medu.ir از امروز (سه شنبه) در دسترس خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان قرار دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
اقتصام **1070*2025*تنظیم: فریبا بابائی*انتشار: لیلا جودی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش این استان و فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور بعد از ظهر پنج شنبه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه‌ی آموزش و پرورش کشور را متحول کنند.

سجاد صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی کشور اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

کد خبر 6095224

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • مسئول یک سوپرمارکت هم این همه تغییر نمی‌کند!
  • مسئول یک سوپرمارکت هم این همه تغییر نمی‌کند
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی