Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینب سنچولی روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف اصلی برگزاری برنامه جام باشگاه های کتابخوانی را مطالعه گروهی کودکان و نوجوانان اعلام کرد و افزود: در شهرستان کلاله علاوه بر 700 نفر ازکودکان و نوجوانان که در 35 باشگاه عضویت دارند، 300 نفر از روستاییان و 300 نفر از کارشناسان، مدیران، مربیان و معلمان آموزش و پرورش، مربیان کودکستان ها ، مهدکودک ها و پیش دبستانی ها نیز عضو برنامه جام باشگاه های کتابخوانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در برنامه جام باشگاه های کتابخوانی کودکان و نوجوانان که دبیرخانه آن به عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کلاله است، فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،نهادکتاتخانه های عمومی، بهزیستی، شهرداری و آموزش و پرورش مشارکت دارند.
دبیر برنامه جام باشگاه های کتابخوانی کودکان و نوجوانان کلاله ادامه داد: اعضای این باشگاه ها علاوه بر مطالعه و کتابخوانی در فعالیت های فرهنگی و هنری شامل قصه گویی، شعرخوانی، مشاعره، نمایش خلاق، فعالیت های ادبی ،بازی و سرگرمی ، کاردستی ، خوشنویسی ، سفالگری و نقاشی خلاق همچنین کارگاه روخوانی کتاب مشارکت دارند.
سنچولی خاطر نشان کرد: در حاشیه جام باشگاه های کتابخوانی کودکان و نوجوانان کلاله، باشگاه معلمان و بانوان کتابخوان نیز تشکیل شده که در عرصه های مختلف فعالیت ارزنده ای دارند.
دبیر جام باشگاه های کتابخوانی کودکان و نوجوانان کلاله در ادامه به فعالیت گروه سفیران کتابخوان اشاره کرد و گفت: گروه سفیران کتابخوان که موردتوجه آموزش و پرورش نیز قرارگرفته است، با همکاری باشگاه های کتابخوانی 'کوچه رندان' و 'اختر' شکل گرفته است.
وی افزود : اعضای این باشگاه ها با وسیله نقلیه ای که آموزش و پرورش کلاله در اختیارشان قرار می دهد ، به روستاهای دور و نزدیک سفر کرده و برای کودکان و نوجوانان روستایی کارگاه های معرفی و روخوانی کتاب برگزار می کنند، به آنها کتاب هدیه می دهند و از بین آنان نیز سفیر کتاب و یا رابط کتابخوان انتخاب می کنند.
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کلاله همچنین گفت: اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان نیز در راستای حمایت از فعالیت های برنامه جام باشگاههای کتابخوانی کودکان و نوجوانان این شهرستان، کتاب در اختیار سفیران کتاب قرار می دهد و آنها نیز کتاب ها را به کودکان و نوجوانان روستایی اهدا می کنند.
وی به دعوت باشگاه های کتابخوانی کلاله از نویسندگان کتاب کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: خانم کلر ژوبرت نویسنده فرانسوی مقیم ایران و انیسه موسویان از تهران از جمله این مهمانان بودند که با همکاری و حضور آنان در روستاهای اجن سنگرلی، کاظم خوجه، حاج حسن، گونیلی ، یکه قوز بالا و پایین از توابع این شهرستان، کارگاه های روخوانی کتاب، معرفی و نقد کتاب و چند برنامه فرهنگی و هنری برگزار شد.
شهرستان کلاله با بیش از 110هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
7478/1860/
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم