Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، متن بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد واحد تهران شمال قرائت شده در تجمع دانشجویان دانشگاه ازاد تهران شمال در اعتراض به یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا:

بسم الله الرحمن الرحیم
به کسانی که به آیات خدا و پیامبر و مردم مومن ستم کرده اند، تمایل نداشته و تکیه نکنید که آتش دوزخ به شما خواهد رسید و در آن شما را در برابر خدا هیچ سرپرستی نیست ، سپس یاری نمی شوید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوره هود آیه 113

و اما بعد ...
با توجه به گستاخی بی شرمانه رییس جمهورآمریکا پیرامون جمهوری اسلامی ایران و همچنین نظر به رسالت دانشجویی مان که به گفته بهشتی شهید : دانشجو موذن جامعه است ،

بر آن شدیم تا نکاتی چند را به سمع و نظر جامعه ی فرهیخته دانشگاهی و ملت شهید پرور ایران برسانیم :
نخست اینکه اظهارات بی شرمانه ی رئیس دولت آمریکا برای ملت ایران تازگی ندارد که هیچ، تجربه ای نیز بر تجربیات دیگر این ملت در روابط دیپلماتیک افزوده شد، که حاصل آن چیزی جز بی آبرویی ایالات متحده آمریکا در عرصه بین الملل نبوده است .
اما نکته دیگر در اعلام مواضع این مقام آمریکایی در تقابل با ملت شریف ایران این است که وی با حالتی پر از غرور، ملت ایران را تروریسم خوانده و با لجبازی تمام و پشت پا زدن به سنگ قبر سربازان آمریکایی، نام خلیج همیشگی فارس را به غلط و با نام دیگری از آن یاد کرده است . جنبش دانشجویی مشاوران رئیس دولت آمریکا را توصیه می کند، سرفصلی تحت عنوان " تاریخ جغرافیای بین الملل " تهیه کنند و به وی ارائه دهند.

ای کسانی که ادعای مبارزه با تروریسم رادر سر دارید بهتر است در رفتار و تفکر منفعت طلبانه ی خود تجدید نظر کنید چرا که با یک مشاهده ی ساده در منطقه به این امر پی خواهید برد که چه کسانی حامی تروریسم تکفیری هستند و چه کسانی علیه آنان اقدام می کنند که اگر اقدامات مجدانه سپاه پاسداران نبود نه تنها جریان های تکفیری متوقف نمی شدند بلکه به احتمال زیاد آنقدر پیشرفت کرده بودند که می توانستند برای اربابان و حامیان خود نیز خط و نشان بکشند.

مقامات آمریکایی و دیگر مستکبران جهان بدانند که سپاه پاسداران بواقع مصداق بارز آیه ی مبارک اشداء علی الکفار است و در راه صیانت از مرز های ایران عزیز به هیچ وجه تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار نخواهد گرفت و در افزایش توان دفاعی همچون گذشته با صلابتو پر قدرت قدم بر خواهد داشت و تا احقاق حقوق تمام مستضعفین عالم از پای نخواهد نشست .

در نهایت ضمن تشکر از مواضع عزت مندانه ریاست جمهور،آقای دکتر روحانی در مقابله با یاوه گویی های دولت آمریکا، اعلام می داریم که در صورت این گونه مواضع مستحکم حمایت قشر فرهیخته دانشگاهی ادامه دار خواهد بود.

همچنین جامعه ی فرهیخته ی دانشگاهی برخود لازم میداند مسِولین را نسبت به دعوا های زرگری غرب آگاه کرده و اجازه ندهند اینگونه رفتار ها، ذره ای ما را از حق و حقوق خود، نسبت به برجام دلسرد کند و باید تا احقاق کامل این حقوق تلاش شود.

تجربه ی بد عهدی در این توافق در کنار بیانات مقام معظم رهبری چراغ راهی ست تا در روابط دیپلماتیک در عرصه ی بین الملل هشیار تر از گذشته با توجه به اصل بدبینی به دشمنان گام برداریم و این بیان ایشان را سرلوحه تصمیمات خود قرار دهیم که فرمودند : دشمنان ملت تلاش می کنند مردم را با فشار های اقتصادی به ستوه بیاورند تا مردم این فشار ها را ناشی از عملکرد دولت بدانند و رابطه دولت و ملت قطع شود ، اما آنها ، همچون 30 سال گذشته این ملت را نشناخته اند و در محاسباتشان کاملا اشتباه کرده اند .

برای مقابله با این فشار ها باید اقتصاد مقاوتی واقعی بوجود آوریم که معنای واقعی کار آفرینی نیز همین است.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاله غریط استعفا داد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وبگاه این وزارتخانه نوشت که هاله غریط معاون مدیر مرکز رسانه‌های منطقه‌ای در دبی نیز بوده و حدود ۲ دهه پیش به عنوان یک مقام سیاسی و حقوقی به وزارت امور خارجه پیوسته است.

هاله در پلتفرم شبکه اجتماعی لینکدین نوشت: در آوریل ۲۰۲۴ پس از ۱۸ سال خدمت برجسته در اعتراض به سیاست آمریکا در غزه استعفا دادم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این استعفا در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت که این وزارتخانه کانال‌هایی برای تبادل نظر کارمندان خود در صورت توافق نداشتن با سیاست‌های دولت دارد.

استعفاهای قبلی

حدود یک ماه قبل از آن، آنیل شلین از دفتر حقوق بشر وزارت خارجه استعفای خود را اعلام کرد و جاش بول، مقام وزارت خارجه نیز اکتبر گذشته استعفا کرد.

طارق حبش، یکی از مقامات ارشد وزارت آموزش آمریکا-آمریکایی فلسطینی الاصل- ژانویه گذشته از سمت خود استعفا کرد.

ایالات متحده به دلیل حمایت از رژیم اشغالگر به دلیل تجاوز مستمر به غزه که منجر به شهادت بیش از ۳۴ هزار شهروند فلسطینی شده که بیشتر آنها زن و کودک هستند مورد انتقاد فزاینده بین‌المللی و گروه‌های حقوق بشری قرار گرفته است.

رویترز گفت که با افزایش تلفات جنگی، گزارش‌هایی از نشانه‌هایی از مخالفت در دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا وجود دارد.

نوامبر گذشته، بیش از هزار نفر از مقامات آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده، وابسته به وزارت خارجه، نامه‌ای سرگشاده را امضا کردند که در آن خواستار آتش‌بس فوری شدند.

کد خبر 847245 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا فلسطین فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • به وقتِ بیداری
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • هاله غریط استعفا داد + جزئیات